Fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Tynen

Hvad giver I børnern i år?

Her står den simpelthen på 2-hjulet cykel med støttehjul - Hun drøner rundt på det skidt oppe i DPén, så vi tillader os at gentage succesen herhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Lise

En trampolin til haven. Den er indkøbt - glæder mig til den skal op..

Anmeld

17. maj 2010

Tynen

Lise skriver:

En trampolin til haven. Den er indkøbt - glæder mig til den skal op..

Husk knibeøvelserne inden

Anmeld

17. maj 2010

Kaufie

Tror det bliver en Cars- eller Thomas Tog seng.... Evt en alm juniorseng med forklædning som et af de to transportmidler.

Eller en cars taske til brug i børnehaven, som han skal starte i på sin fødselsdag.....

Hmmm...det lyder praktisk - men han skal jo nok få nok legetøj af familien......

Anmeld

17. maj 2010

..

Vi ville også have givet en cykel men den har mine forældre snuppet - altså den ide

Tror måske det bliver til nogen bObles - vidste ikke hvor geniale de var før vi var på hospitalet hvor Smilla brugte timer med dem..!

Anmeld

17. maj 2010

ivfmarie

Cykel tror jeg, måske bare løbecykel...  Han omer rundt på den klassiske scooter herhjemme - så måske vil løbecyklen falde mere i hans smag?

Men han skal også ha en seng - det bliver bliver dog bare Frejas aflagte, måske peppet lidt drenge-agtigt op.

Anmeld

17. maj 2010

Marco2

Puuh ved det ikke. Men hvis det står til Em skal hun ha' en hest! 

Men der er jo også lang tid til hun fylder så der er god tid til at lægge hovedet i blød.

Ag

Anmeld

17. maj 2010

Anja

Jeg har ingen ide  - er ganske enkelt blank

Vi har jo de fleste ting (cykel, løbecykel, trampolin) fordi han jo ikke er den første fødte. Og selvom nogen måske synes, at han fx bør få sin egen helt nye cykel, så er jeg altså for nærrig, for den cykel vi har fra Jonas fejler intet.

Anmeld

18. maj 2010

Monica

Gustav og Tobias HAR fået et legehus... Jeg er i gang med at male det, vejret har bare ikk lige været ´med mig... Men tror også at en cykel vil falde i god jord...

Moni

Anmeld

18. maj 2010

Susan1978

Jeg er også helt blank.. er måske ude i en Winter cykel.. Ea har en gammel en, men sadlen er kaput og det lader til at den kan han køre på herhjemme på grusvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.