Hej Tøser
Som overskriften vist så tydeligt viser, er der bare sket SÅ meget her siden jeg sidst fik skrevet... Tror efterhånden det er en standart-start for mig, men desværre har døgnet bare ikke alle de timer jeg har brug for!
Jan er stadig sygemeldt. Han har haft det rigtig skidt, og en enkelt periode var jeg ved at blive så skør i hovedet at jeg overvejede at forlade ham. Er helt skræmt over, at jeg har haft den tanke, men jeg var bare fyldt op, og kunne ikke mere.
Men så fik jeg ham til at prøve akupunktur... Og det er altså bare super! I starten havde han det ok, når hun lige havde været her, men efterhånden fik han mod til at prøve permanente nåle, som sidder i, i omkring en uge, og det går fremad med ham nu!
Dejligt! Selvfølgelig er vi klar over, at det igen kan gå den anden vej, da vi jo har prøvet det tidligere, men vi håber på det bedste! Synes efterhånden at jeg kan se og mærke på mig selv at jeg er blevet "slidt godt" det sidste års tid...
Ida glæder sig for tiden som en gal fordi det jo snart er skolestart... Det er slet, slet ikke til at vente på! På fredag skal hun og de andre fra børnehaven der skal begynde i den skole over og se skolen... Det bliver bare SÅ spændende!
Foråret bruger vi jo på børne-fødselsdage, startede med Ida da hun fyldte 6 år i marts. Hun fik -som så mange andre herinde- en Nintendo DSlite. -Og hun elsker den... Heldigvis har vi overhovedet ikke problemer med at hun bruger den for meget eller lign.
Noah fyldte 2 år i sidste måned... Synes det er lidt skræmmende at tænke på, at det er min sidste "baby" der bliver så stor. Når de i dagplejen snakker om de store børn, og Noah er i blandt synes jeg det lyder helt forkert. Han snakker som et vandfald, og er en rigtig dreng -så han giver os sved på panden :-)
Emma fylder 4 år på fredag, og glæder sig bare helt vildt! -Hun har spurgt om hun mon også får en rød Nintendo, men måtte skuffe hende med et nej... Men hun så nu ikke særlig skuffet ud :-) Emma går til talepædagog nu, og det går godt fremad... Ida er netop blevet afsluttet hos talepædagog, og er meget stolt over at kunne sige alle ord rigtigt, inden hun begynder i skole :-)
Nå, der er så meget jeg gerne ville fortælle, men stopper nu... Sætter lige lidt billeder ind, så I kan se hvor store mine skønne unger er nu... Måske ikke de bedste billeder, men bare så I kan følge lidt med :-)
Mange knus og tanker til Jer alle fra Stine