Nåle, skolestart, fødselsdage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

SHJuP

Hej Tøser

Som overskriften vist så tydeligt viser, er der bare sket SÅ meget her siden jeg sidst fik skrevet... Tror efterhånden det er en standart-start for mig, men desværre har døgnet bare ikke alle de timer jeg har brug for!

Jan er stadig sygemeldt. Han har haft det rigtig skidt, og en enkelt periode var jeg ved at blive så skør i hovedet at jeg overvejede at forlade ham. Er helt skræmt over, at jeg har haft den tanke, men jeg var bare fyldt op, og kunne ikke mere.

Men så fik jeg ham til at prøve akupunktur... Og det er altså bare super! I starten havde han det ok, når hun lige havde været her, men efterhånden fik han mod til at prøve permanente nåle, som sidder i, i omkring en uge, og det går fremad med ham nu!

Dejligt! Selvfølgelig er vi klar over, at det igen kan gå den anden vej, da vi jo har prøvet det tidligere, men vi håber på det bedste! Synes efterhånden at jeg kan se og mærke på mig selv at jeg er blevet "slidt godt" det sidste års tid...

Ida glæder sig for tiden som en gal fordi det jo snart er skolestart... Det er slet, slet ikke til at vente på! På fredag skal hun og de andre fra børnehaven der skal begynde i den skole over og se skolen... Det bliver bare SÅ spændende!

Foråret bruger vi jo på børne-fødselsdage, startede med Ida da hun fyldte 6 år i marts. Hun fik -som så mange andre herinde- en Nintendo DSlite. -Og hun elsker den... Heldigvis har vi overhovedet ikke problemer med at hun bruger den for meget eller lign.

Noah fyldte 2 år i sidste måned... Synes det er lidt skræmmende at tænke på, at det er min sidste "baby" der bliver så stor. Når de i dagplejen snakker om de store børn, og Noah er i blandt synes jeg det lyder helt forkert. Han snakker som et vandfald, og er en rigtig dreng -så han giver os sved på panden :-)

Emma fylder 4 år på fredag, og glæder sig bare helt vildt! -Hun har spurgt om hun mon også får en rød Nintendo, men måtte skuffe hende med et nej... Men hun så nu ikke særlig skuffet ud :-) Emma går til talepædagog nu, og det går godt fremad... Ida er netop blevet afsluttet hos talepædagog, og er meget stolt over at kunne sige alle ord rigtigt, inden hun begynder i skole :-)

Nå, der er så meget jeg gerne ville fortælle, men stopper nu... Sætter lige lidt billeder ind, så I kan se hvor store mine skønne unger er nu... Måske ikke de bedste billeder, men bare så I kan følge lidt med :-)

Mange knus og tanker til Jer alle fra Stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wauw, hvor er det bare stadig mega smukke dine unger!

Jeg er ked af at læse det med Jan, at det stadig går så skidt. Jeg syntes fanmer at det er flot at du hænger i og kæmper med ham. Det er da ikke mange der vlle kunne klare og heller ikke mange der ville bebrejde dig, hvsi du måtte kaste håndklædet i ringen...

Vildt at akupunkter virker for ham. Det er godt at høre.

Jeg tror Ida har det ligesom Idun Hun glæder sig også bare SÅ meget til skole osv... skøn tid altså. - også glæder hun sig jo til lillesøster. Vil KUN falde i søvn med en hånd eller en kind på min mave og håbet om at blive puffet af lillesøster  Som hun dog heldigvis har prøvet et par gange nu Skønt.

djelig at høre en lille update fra dig.

stort kram

Anmeld

18. maj 2010

holbøll

Dejligt at høre fra dig Stine. Og sikke nogle fantastiske billeder af dine børn. Jeg sender dig mange varme tanker, synes ligesom Zafir at det er flot at du stadig magter situationen derhjemme. Jeg ved det fra mig selv at det er en hård tid, her er det jo bare mig der har været sygemeldt 1 år nu. Heldigvis er det jo ikke psyken der er problemet, men den spiller nu også en med, når man har mange smerter og man skal 2 skridt ned af stigen igen. Tænker tit på min Jan, hvor fantastisk han er og at har overskudet til at langt det meste hænger på ham. Der skal jo være nogle som kan holde styr på familen, når andre ikke magter det.

Så jeg sender dig ligedit fantastiske menneske.

Anmeld

18. maj 2010

Tina2

Hej Stine, hvor er det skønt at høre fra dig..... Tænker tit på dig, når jeg er herinde og kigge

Synes det er superflot du har holdt ud mht Jan!!!!! Du er så mega sej og stærk, og jeg tager bare SÅ meget hatten af for dig! Håber han ved hvor heldig en mand han er

Fantastiske unger, som altid! Hvor er Noah bare blevet stor!!!! De er så lækre alle tre

Filuca glæder sig også helt vanvittigt til at komme i Smutten og i skole  De var på skolen igår i deres nye klasser og med deres lærer, så kværnen gik til vores ører var ved at falde af igår aftes

Og så glæder hun sig jo rigtig meget til at blive storesøster- og Milas storebror (selvom jeg ikke tror han sådan tænker over meget andet end der ligger en bebs i min mave) Synes det er superdejligt Filuca kan være så meget med i det hele denne gang

Anmeld

19. maj 2010

Avi

Hejsa Stine

Sikke nogle dejlige børn i har waw....ja jeg kedner godt den med at den mindste er en af de store - og David er jo kun 1,10 år. Haha men jo også den lille hos os : Marco 12 år. Naja 6 år også David 1.10 år. Vi skal heller ikkehave flere, vi har jo lige bygget om så der er plads til alle og vi vil gerne have tid til at kunne nyde alle børnene

Anmeld

19. maj 2010

Avi

Hov trykkede for tidligt....

Hvor er det bare synd for jer at han er så syg - men godt at det hjælper med nåle...men puha hvor ER det hårdt for dig som står med ALT !!!

Jeg har lige været til 40 års fødselsdag hvor jeg fik historien om min venindes lilebror som har været turen igennem med depressioner og liggen på sofaen og spise piller....

KNUZ Avi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.