Babyalarmer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

LouiseNielsen

Hejsa Tøser!

Vi skal ud og have fat i en baby alarm... Men hvad for en kan i anbafale, og hvad vil i bestemt ikke anbefale, fortæl gerne hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Skouboe

Hejsa Tøser!

Vi skal ud og have fat i en baby alarm... Men hvad for en kan i anbafale, og hvad vil i bestemt ikke anbefale, fortæl gerne hvorfor??

En babyalarm er meget en smagssag tror jeg - du vil få lige så mange holdninger som der er folk der svarer.

Herhjemme bruger vi Super Nova (den nye version) og bortset fra at vi måtte have den til reparation, har den fungeret upåklageligt - den reagerer ikke på andet end datteren, den kan sagtens stilles så den ikke går i andre alarmer  - det kræver bare at man gider at bruge 5 minutter med manualen og den har lang batteritid og en okay rækkevidde.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12046

Jeg ville ALDRIG bruge en Walkie Talkie under nogen omstændigheder om det så var den sidste alarm på jorden! Jeg arbejder i et firma der beskæftiger sig med trådløs teknologi og i følge vores nørder på arbejdet er radiobølgerne fra en walkie  så kraftige (dels pga. teknologien og dels fordi de ofte har en meget lang rækkevidde og det kræver power) at de ikke under nogen omstændigheder skal i nærheden af mit nyfødte barns hoved.

Anmeld

17. maj 2010

Tynen

Her kan jeg kun anbefale Super Nova

Anmeld

17. maj 2010

iris-mor

Super Nova - vi har godt nok kun den gamle model, men det er helt ok

Anmeld

17. maj 2010

Betteisen

Hejsa!

Man skal nok gøre op med sig selv hvad man mener man har brug for før man køber alarmer.

Vi har en Padwico 903 fra Babysam. Den kostede 899,- har god sendefunktion og rækkevidde. Den er meget robust og kan tåle, at ryge på gulvet. Den har modtage funktion og vibration, men ikke talk back. Desuden er der alarm når batteriet er ved at gå dødt. Desuden kåret til bedst i test.

Vi har ikke ment vi havde behov for: Temperatur måler, talk back, og kamera funktion, da vi alligevel lige tjekker op på bebsen engang i mellem

Anmeld

17. maj 2010

Brams

Super Nova er også den jeg vil anbefale, den lyser op når baby græder og den kan også sættes til vibration hvis man nu er et sted hvor der er meget larm. Vores har fungeret upåklageligt lige siden vi købte den for 7 mdr. siden

Anmeld

17. maj 2010

Maria.

Altså jeg vil sige at det kommer an på hva man skal bruge den til.. Jeg kommer kun til at bruge min til når den lille skal sove til middag ude på altanen (lige som min søn gjorde) og der havde jeg bestemt ikke lyst til at betale 1000,- kr eller mere for et sæt baby-alamer! Så jeg fandt disse hos elgiganten, og må sige at de klarer jobbet upåklageligt, og prisen er da til at overkomme

http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/babyprodukter/SCD470/philips-babyalarm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.