Bm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Astrid P

Tak for din hjælp under kagetråden, som i øvrigt fik mig til at tænke på en ting: Vi fik da vist aldrig set dit store kage-projekt som du kastede dig ud i til barnedåben, gjorde vi?

Må man se billeder?

KH A

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

birgittemarie

Åh Gud Astrid! Jeg orker ikke engang at tænke på det endnu! Lad mig sige det sådan her: Babyen på toppen blev perfekt og resten blev noget argt lort.

Og alle mine planer om den fine kage gik i vasken. Men den smagte godt. Og jeg lever stadig højt på babyen. Resten gik galt, fordi jeg begik den brøler at stable kagen med nysmurt choko-smørcreme klokken røvtold om natten, så smørcremen havde silet ned ad den fine blå fondant. Min nevø redede imidlertid lidt af min ære ved at sprede rygtet, at babyen var vådligger.

Jeg prøver lige at sætte et par billeder op og tak for interessen.

På de to første har babyen bare ikke fået sut endnu - som forklaring på den manglende mund.

Og så har jeg lige forsøgt at finde et par billeder af dåbsbarnet både i kjole og festtøj, men der er ikke rigtigt nogle, hvor man rigtigt kan se, hvor fin han var.

Imidlertid fandt jeg et af hele banden, så man kan se, at de alle havde ens tøj på. Jeg havde syet en nøjagtig kopi af Michaels bryllupshabit til lillemanden og sørme om så ikke manden nægtede at tage sit på! Han havde slået hul på knæet og var ikke tilfreds med den kunstfærdige lap, jeg havde konstrueret ham. Fik ham dog tilsidst i vesten  for billedets skyld. Og så blev det billede lige censureret af manden... Nå. Så får I et af ungerne og min mor.

Jeg skal altså have taget et ordenligt billede af Albert i sit sæt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2010

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Åh Gud Astrid! Jeg orker ikke engang at tænke på det endnu! Lad mig sige det sådan her: Babyen på toppen blev perfekt og resten blev noget argt lort.

Og alle mine planer om den fine kage gik i vasken. Men den smagte godt. Og jeg lever stadig højt på babyen. Resten gik galt, fordi jeg begik den brøler at stable kagen med nysmurt choko-smørcreme klokken røvtold om natten, så smørcremen havde silet ned ad den fine blå fondant. Min nevø redede imidlertid lidt af min ære ved at sprede rygtet, at babyen var vådligger.

Jeg prøver lige at sætte et par billeder op og tak for interessen.

På de to første har babyen bare ikke fået sut endnu - som forklaring på den manglende mund.

Og så har jeg lige forsøgt at finde et par billeder af dåbsbarnet både i kjole og festtøj, men der er ikke rigtigt nogle, hvor man rigtigt kan se, hvor fin han var.

Imidlertid fandt jeg et af hele banden, så man kan se, at de alle havde ens tøj på. Jeg havde syet en nøjagtig kopi af Michaels bryllupshabit til lillemanden og sørme om så ikke manden nægtede at tage sit på! Han havde slået hul på knæet og var ikke tilfreds med den kunstfærdige lap, jeg havde konstrueret ham. Fik ham dog tilsidst i vesten  for billedets skyld. Og så blev det billede lige censureret af manden... Nå. Så får I et af ungerne og min mor.

Jeg skal altså have taget et ordenligt billede af Albert i sit sæt.

jeg sys kagen er vildt flot, hvor er du bare kreativ også med 2 børn hjemme. Sikke nogle skønne unger i har jer Kan godt forstå du havde lyst til at smide det hele væk når du også har været i gang med at sy jakkesæt til lillemanden, hvor får du energien fra, jeg vil gerne ha lidt tilsendt hvis der er lidt tilbage

Anmeld

18. maj 2010

Susan1978

Sikke da nogle modelleringsevner BM..  wauu..

så skid med resten af kagen.. flot ser det ud..

og sikke da nogle bedårende unger..

Anmeld

18. maj 2010

birgittemarie

Tusind tak I to.

Lige nu er energiniveauet også pænt lavt Mt4, men så snart jeg får lidt i overskud igen, skal jeg sende dig et ordentligt læs! 

Knus B...M (til BM'et that is )

Anmeld

18. maj 2010

Astrid P

birgittemarie skriver:

Tusind tak I to.

Lige nu er energiniveauet også pænt lavt Mt4, men så snart jeg får lidt i overskud igen, skal jeg sende dig et ordentligt læs! 

Knus B...M (til BM'et that is )

Hvad er det for noget med dit navn? Er der noget jeg er gået glip af?

BM - Birgitte - Birgitte Marie - Birgittemarie...

Anmeld

18. maj 2010

Lise

WAUW en flot sovende baby  

Og ja, hvad er der med navnet?

Anmeld

18. maj 2010

birgittemarie

Tak Lise og det med navnet er bare, at jeg i går tog den skelsættende beslutning at forsøgsvis underskrive mig BM, når nu det er det navn, I kalder mig - og som jeg jo sådan set også hedder.  Jeg er bare altid blevet kaldt Birgitte, men tænkte, at det vel var på tide, at jeg forsøgte at være moderne og simpelthen smide et M efter mit B. Imidlertid er dette en noget sværere omstilling, end jeg sådan lige havde forestillet mig... Lidt på niveau med at underskrive sig Niels eller sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.