Åh Gud Astrid! Jeg orker ikke engang at tænke på det endnu! Lad mig sige det sådan her: Babyen på toppen blev perfekt og resten blev noget argt lort.
Og alle mine planer om den fine kage gik i vasken. Men den smagte godt. Og jeg lever stadig højt på babyen. Resten gik galt, fordi jeg begik den brøler at stable kagen med nysmurt choko-smørcreme klokken røvtold om natten, så smørcremen havde silet ned ad den fine blå fondant. Min nevø redede imidlertid lidt af min ære ved at sprede rygtet, at babyen var vådligger. 
Jeg prøver lige at sætte et par billeder op og tak for interessen. 
På de to første har babyen bare ikke fået sut endnu - som forklaring på den manglende mund. 
Og så har jeg lige forsøgt at finde et par billeder af dåbsbarnet både i kjole og festtøj, men der er ikke rigtigt nogle, hvor man rigtigt kan se, hvor fin han var. 
Imidlertid fandt jeg et af hele banden, så man kan se, at de alle havde ens tøj på. Jeg havde syet en nøjagtig kopi af Michaels bryllupshabit til lillemanden og sørme om så ikke manden nægtede at tage sit på! Han havde slået hul på knæet og var ikke tilfreds med den kunstfærdige lap, jeg havde konstrueret ham.
Fik ham dog tilsidst i vesten for billedets skyld.
Og så blev det billede lige censureret af manden... Nå. Så får I et af ungerne og min mor. 

Jeg skal altså have taget et ordenligt billede af Albert i sit sæt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld