Hjælp til flyrejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

copt

Hej,

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med lidt gode ideér.

Nu står sommerferien for døren og vi skal helt til USA. Mathilde er 9 mdr. når vi skal afsted og der er bare krudt i rxxxx på den lille dame, så jeg er simpelthen sådan i tvivl om hvad jeg skal tage med til hende af legetøj i flyet. Rejsen over atlanten foregår om aftenen/natten - men jeg kan jo ikke regne med at hun gider sove i den bestilte krybbe eller i armene på mig. (På et tidspunkt dejser hun jo nok om) Jeg har tænkt på et nogle små bøger, men alt hendes andet legetøj herhjemme er noget der larmer på den ene eller anden måde - noget jeg er sikker på at 200 andre passagerer ikke er vilde med. - Så kom frisk - hvad kan jeg tage med af underholdning til damen så de 9 timer bare flyver afsted.

På forhånd tak for jeres hjælp.

Camilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Fines mor

copt skriver:

Hej,

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med lidt gode ideér.

Nu står sommerferien for døren og vi skal helt til USA. Mathilde er 9 mdr. når vi skal afsted og der er bare krudt i rxxxx på den lille dame, så jeg er simpelthen sådan i tvivl om hvad jeg skal tage med til hende af legetøj i flyet. Rejsen over atlanten foregår om aftenen/natten - men jeg kan jo ikke regne med at hun gider sove i den bestilte krybbe eller i armene på mig. (På et tidspunkt dejser hun jo nok om) Jeg har tænkt på et nogle små bøger, men alt hendes andet legetøj herhjemme er noget der larmer på den ene eller anden måde - noget jeg er sikker på at 200 andre passagerer ikke er vilde med. - Så kom frisk - hvad kan jeg tage med af underholdning til damen så de 9 timer bare flyver afsted.

På forhånd tak for jeres hjælp.

Camilla 

Køb noget nyt legetøj til turen, noget hun aldrig har set før;-)

Sørg for at have puttet hende i nattøjet og en tør ble inden i stiger ombord. Prøv at hold hende vågen, så hun bliver temmelig træt inden i letter;-)

Faktisk plejer det er gå helt af sig selv, medmindre hun får propper i ørene ;-/

Vores er ren englebørn når vi flyver med dem, også om natten

God tur.

Anmeld

22. maj 2010

foto på lærred

Vi pakkede en masse snacks til hende. Små rugbrødsmadder, kogte gulerødder osv. Til at holde hende beskæftiget når flytet står på landingsbanen og skulle op.

Anmeld

22. maj 2010

Mussen2

en masse legetøj (nyt og gammeluns) pakket ind i farverigt gavedpapir. Så kan hun få en ny gave i ny og næ - husk også at tage hende dyne med ombord. den er guld værd. Ligesom en flaske til at tage propperne ved landing og letning... Vi fløj for et par måneder siden med en på 9 mdr. Dog ikke i så lang tid som til USA - hun gad stort set ikke ligge/sidde i liften, de havde sat op

Anmeld

22. maj 2010

Silvermist1

Da vi rejste med vores ældste datter på dengang 11 mån købte vi masser af små nye ting og pakkede dem ind. Så kunne hun "fodres" med de små spændende pakker i løbet af turen. Vi tog også nogle nye bøger med, de er altid sjove at sidde og kigge i.

Som nogle andre nævner, en dyne! Dynen er virkelig guld værd.

Noget at drikke. Og en sut. Det er også vigtigt med hensyn til hendes ører.

Hvis hun ikke bliver ammet, men får sutteflaske, vil jeg varmt anbefale at tage sådan nogle MME brikker med. Det er super nemt. På vores flytur tilbød de at varme hendes flaske.

Noget at spise og noget lækkert at gnave i (rosiner, riskiks, gulerodsstave, agurkstave...?!)

Vi havde engangpusleunderlag fra Libero med og det var vi rigtig glade for. Badeværelset var så småt, så vi puslede hende på et tomt sæde. Det var derfor dejligt at have engangspusleunderlagene med. Vi havde også engangshagesmække med fra Libero.

Jeg håber at dette har hjulpet lidt. Rigtig go´ tur. Uha Vi trænger altså også til en rejse

Anmeld

23. maj 2010

iris-mor

Ih bare det var mig der skulle rejse.

Vi rejste med vores den store til Canada, dvs nok samme rejsetid da hun var på samme alder. Vi havde nyt indpakket legetøj med, vingummibamser og så en sele til at bære hende i, men det var fordi vi vidste hun var glad for at blive båret rundt.

Har også læst et sted at mange børn synes de der armbånd med charms eller hvad de nu hedder er meget underholdende på rejsen, så hvis du har et kan du da forsøge.

Rigtig god tur

p.s. Jeg vil også sige de andre pasagere var meget forstående.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.