håber 4 gang er lykkens gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

zita

Så var der pludselig to streger på testen ...  Efter 3 aborter i 2009 må jeg nok indrømme at det lige nu er svært at være glad,,  men på den anden side så er jeg glad.. meget endda..  Vi skulle have været igang med først reagensglas forsøg om 14 dag så min krop skulle til at fyldes med hormoner,, det må jeg indrømme at jeg er meget glad for at jeg slipper for nu, men samtidig så sidder det i baghovedet at det stadig kan gå galt,,  Er der nogle herinde der lige som mig er først gangs fødende og sidst i 30´ne ,,  jeg er selv blevet 39 i år.

knus Karina (zita)

Tillykke til aller Jer som venter sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Riksen

Tillykke med de to streger! Puha, 2009 må virkelig have været et hårdt år for jer. Så satser vi på et meget bedre 2010!

Kram fra Rikke

Anmeld

18. maj 2010

DK

Hej

Tillykke med den positive test!! Det lyder godt nok vildt med 3 SA. Pyhhh en omgang!! Det må have været ualmindeligt hårdt og svært!

Jeg krydser fingre for at alt lykkedes denne gang, og at der kommer endnu et januar barn på baby.dk!!

Knus Ditte 4+4. Jeg har allerede Kirstine på 6 år, og er kun 26, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med "+30 sagen"

Anmeld

27. maj 2010

Laila Bak

Hej

Og hjertelig tillykke..

Er også i 30 klubben...er 36..men andengangs...

og igen med tvillingermen da det gik galt første gang og jeg mistede min dreng 9 dage efter kejsersnittet, bliver jeg denne gang fulgt i hoved og r..

Men hjertelig tillykke...håber det lykkes denne gang for jer

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

Hej Karina

Tillykke med den positive test  Puha det må havde været et virkelig hård år. Jeg kan godt forstå du har lidt svært ved at være glad selv om man er det men hvor må det være hård. 

Jeg  alt for at du får en dejlig lille bebs til januar 

Knus Diana med Lucas fra feb 09 og er 6+1. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.