Det skulle man i hvert fald tro, min mor synes. Theodor og William er rigtig glade for mormor og morfar, og mine forældre er også meget engagerede i dem. Fx. henter min mor dem hver torsdag og er sammen med dem hjemme hos os, til de skal i seng, hvadenten Michael og jeg er hjemme eller ej. Det er rigtig hyggeligt for alle parter :))
Sidste weekend tændte jeg dog totalt af på min mor >( De skulle have drengene med i Børnehuset på Louisiana, så min mor ringede dagen før og spurgte, om de ikke godt kunne få de dér Ralph Lauren bluser på, som de har fået i julegave af min også meget materialistiske bror (?) Sådan noget tænder jeg helt af på, er vores drenge da ikke gode nok ligegyldig hvad de har på (?) Og tager mine forældre dem med på Louisiana for at hygge med dem eller for at vise dem frem (?) Indeni sydede jeg af raseri >( også fordi det minder mig om min egen barndom hvor jeg kun høstede ros, hvis jeg havde præsteret noget, man kunne vise frem. Jeg blev aldrig værdsat bare for at være den unikke person, jeg var ;) og som alle jo er. Jeg elsker jo selvfølgelig mine drenge ligegyldig hvad de har på og hvordan de ser ud (L)
Nå men jeg endte med at give drengene bluserne på og tænke "hvad fanden". Da de så kom hjem med dem havde William nye bukser på, som min mor havde købt, for de jeans han blev sendt af sted i var lidt slidte 8(
Er det bare mig der er lidt touchy her eller hvad siger I til det hele?
Knus fra undrende Tina :-o
Anmeld