Tik tok..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Risen

... Ventetiden har været super lang og alligevel er tiden gået så hurtigt at man pludselig bliver helt bange for at skulle miste sin mave lige om lidt.. Hvad får i tiden til at gå med her de sidste par uger, nu hvor I er gået på barsel, sygemelding osv ? .. Børneværelset er fikset herhjemme, tøjet er vasket.. Tja alt lige undtagen bleer er købt og klar så nu mangler vi bare lillepigens ankomst.. Prøver hele tiden at lave aftaler og komme ud , men det er lidt begrænset hvad jeg må på grund af de fandens plukkeveer.. 

Nå , det var lige et surt opstød fra Risen som godt kunne tænke sig at hører om der er andre som keder sig i disse dage.. ?  

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

NoName

du får sQ lige en krammer

tjaa, jeg er nok ikke til meget hjælp Risen... Jeg gik fra på ferie/barsel i fredags, så idag er 1. dag hjemme... Manden har også fri i denne uge og næste uge... Renger med at vi bliver færdige med værelsesindretning i denne uge, så skal jeg gå og hygge med at vaske og lægge på plads og diverse småting. meeen johh, tror bestemt også at ventetiden går hen og bliver lang for mig inden  det her får ende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.