Fejlbehandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

hc=k

Jeg har i den senere tid tænkt meget over om jeg skal sende en klage eller en påtale om min fejlbehandling?

Jeg blev i næsten 3 år behandlet for depration, PTSD, angst osv. Men men men intet hjalp da jeg kom til lægen første gang havde jeg de rigtig svært og havde ikke lyst til hverken at leve eller dø og hun ville da også gerne hjælpe, men hun havde ikke lige så meget tid så hun stak mig en recept på noget antidepressivt ( jeg kan ikke huske navnet) Jeg tog en lille pille inden jeg skulle sove, men fik nogle alvorlige bevirkninger i form af marerit jeg ikke kunne vågne af igen. Jeg snakkede med hende om det og fik så noget andet som jeg skulle tage om dagen. DET virkede heller ikke, men da lægen ikke længere vidste hvad hun skulle gøre satte hun bare dosien op. Det gjorde hun så et par gange + at hun gav mig noget andet så jeg kunne sove. Det ente med at jeg tog en slags for at kunne sove om natten, en slags for at kunne stå op, en tredje for at kunne af med stemmer i hovedet, en fjerde for syner og til sidst en femte slags for at kunne slappe af. Jeg var helt Zombie til sidst og kunne hverken tage vare på mig selv eller min lejlighed.
Min kæreste sagde stop da jeg gik amok efter en påskefrokost. Jeg kan INTET huske, men jeg vågnede op hjemme i min egen seng med min mor på den ene side og min far på sofaen. Jeg havde slået hovedet og havde revet mit hår ud. Mine forældre måtte ringe til kommunen og sige at de ikke længere kunne tage ansvar for mig og at de var bange for at jeg ville dø hvis ikke jeg fik noget hjælp, De havde set mig sidde der en dag med ALT og nu sad jeg uden noget som helst.
Jeg blev henvist vil en Psykiater og gik der en gang om ugen, hun trappede mig ned i min medicin og fant i samarbejde med en psykolog ud af at jeg har ADHD. Til sidst tog jeg slet ikke noget medicin og jeg begyndte at komme tilbage til mig selv, men jeg kan ikke huske halvdelen af det jeg har foretaget mig gennem de 3 år. 

Nu skal jeg så til psykiater igen så jeg skal starte op på medicin mod ADHD. Jeg klare det rigtig fint med hensyn til at passe min søn, men jeg har brug for noget ro i hovedet så jeg forhåbentligt kan komme ud og arbejde engang.

Det var en lang smøre, men nu kommer mit spørgsmål så.

Skal jeg skrive til nogle og gøre opmærksom på min fejlbehandling så der ikke er andre der kommer gennem det fordi lægen "ikke" har tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.