er det tæt på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

LilleMor10

Hmm, Har haft meget uro og smerte de sidste par dage, så jeg satte mig til at læse om tegn på fødsel osv. 

og tjaah, jeg kan sætte et flueben ud fra alle tegn, mon der sker noget i denne uge ?..  ville nu gerne vente en uge eller 2 mere, blev scannet i fredags pga lillemanden lå helt forkert på Sf - skalaen . han vejer altså kun 2568 g, så en bette en, er der andre der har haft alle de tegn, men stadig ikke gået i fødsel inden for den nermeste tid , jeg kan krydse af i : kraftige plukkeveer, (har jeg dog haft det meste af graviditeten. Min slimprop gik for 13 dage siden, havde tegnblødning torsdag aften og fredag morgen, ( bekræftet af JM )

håber der er noget der kan hjælpe, & undskyld det blev lidt langt og kringlet .

Knus Sara 36+6 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Ansemusen

LilleMor10 skriver:

Hmm, Har haft meget uro og smerte de sidste par dage, så jeg satte mig til at læse om tegn på fødsel osv. 

og tjaah, jeg kan sætte et flueben ud fra alle tegn, mon der sker noget i denne uge ?..  ville nu gerne vente en uge eller 2 mere, blev scannet i fredags pga lillemanden lå helt forkert på Sf - skalaen . han vejer altså kun 2568 g, så en bette en, er der andre der har haft alle de tegn, men stadig ikke gået i fødsel inden for den nermeste tid , jeg kan krydse af i : kraftige plukkeveer, (har jeg dog haft det meste af graviditeten. Min slimprop gik for 13 dage siden, havde tegnblødning torsdag aften og fredag morgen, ( bekræftet af JM )

håber der er noget der kan hjælpe, & undskyld det blev lidt langt og kringlet .

Knus Sara 36+6 

Jeg tager gerne alle dine symptomer

Ej jeg håber at det går lidt i sig selv, hvis du ikke øn sker at føde nu. Men du skal vide, at dit barn SAGTENS kan klare sig selvom han er lidt lile. De kan rede dem helt ned til 500 g, så jeg tror ikke du som sådan skal være nervøs mht. hans vægt!

Jeg håber at alt går som det skal uanset om du føder nu eller om noget tid

Anmeld

17. maj 2010

LilleMor10

Ansemusen skriver:

Jeg tager gerne alle dine symptomer

Ej jeg håber at det går lidt i sig selv, hvis du ikke øn sker at føde nu. Men du skal vide, at dit barn SAGTENS kan klare sig selvom han er lidt lile. De kan rede dem helt ned til 500 g, så jeg tror ikke du som sådan skal være nervøs mht. hans vægt!

Jeg håber at alt går som det skal uanset om du føder nu eller om noget tid

Jeg ville elske at få ham ud nu, men tror nu han har bedst af at blive bagt lidt videre på hehe 

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Hmmmm min prop gik for 4 uger siden, men har vist lavet en ny, smart krop og har haft enorm mange plukveer længe pga blærebetændelse, min vurdering er dog at de små kommer når de er klar om det er nu eller om nogle uger, de " ved " selv hvornår de har bagt færdigt.... Prøv at slappe godt af og husk hvis det skulle blive nu, kan de sagtens hjælpe den lille.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.