.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

benthe :-)

KaMa skriver:

Her går det godt. De sidste dage har de små udvidet deres bolig og det har ramt både lunger og blære. Flere gange om dagen bliver luften helt presset ud af mig, og så hopper lille Viola på min blære. Så de har godt og grundig overtaget min krop. Skal til 3D scanning i morgen. Det glæder jeg mig til :-)

er glad for er det går fint
benthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

lotte31 skriver:

årh altså..sikke noget hø håber 3. gang er lykkens gang for jer

knus Lotte

takker lotte, det håber vi osse det er
hvordan går det med jer?
benthe

Anmeld

17. maj 2010

VNB

ih søde du skal lige have et kæmpe kram!

Er helt sikkert på at det nok skal lykkes for jer! Men ens tålmodighed blir prøvet af under behandling, og det er ikke altid lige sjovt!

Håber at næste gang blir lykkens gang for jer!

Anmeld

17. maj 2010

VNB skriver:

ih søde du skal lige have et kæmpe kram!

Er helt sikkert på at det nok skal lykkes for jer! Men ens tålmodighed blir prøvet af under behandling, og det er ikke altid lige sjovt!

Håber at næste gang blir lykkens gang for jer!

takker for kram søde
ja det er op og ned, men vi skal nok kommer op, det tror vi på en lille bebs til os og til de der osse prøve
hvordan går det med jer
benthe

Anmeld

17. maj 2010

VNB

benthe :-) skriver:

takker for kram søde
ja det er op og ned, men vi skal nok kommer op, det tror vi på en lille bebs til os og til de der osse prøve
hvordan går det med jer
benthe

jeg er overbevist om at der er bebser til allesammen! Nogle skal  bare igennem en gruelig lang kamp inden... men det er jo det værd i sidste ende

Jo tak det går rigtig godt, vi går bare og venter på indkaldelse til NF om en 14 dages tid. Blir spændende!

Anmeld

17. maj 2010

VNB skriver:

jeg er overbevist om at der er bebser til allesammen! Nogle skal  bare igennem en gruelig lang kamp inden... men det er jo det værd i sidste ende

Jo tak det går rigtig godt, vi går bare og venter på indkaldelse til NF om en 14 dages tid. Blir spændende!

ja du har bare så ret søde
dejlige i har det godt
glæder mig til af høre hvordan det går når i skal til NF
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.