Størrelse på ammebh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.120 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

lululupo

Hej 

Da jeg er ved at tænke på at få pakket tasken til hospitalet, har jeg set en masse lister over hvad der er godt at tage med, vil gerne have en amme bh med, men aner ikke hvilken størrelse jeg bør købe, hvor meget større plejer mælkejungerne at blive når mælken løber til

Hilsen Christina uge 37

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Patrick07

Da min mælk løb til gik jeg fra en stor B (lille C) til en D skål.. men tror det er meget forskellet godt nok...

Anmeld

17. maj 2010

XXSS

Du bliver nok nødt til at prøve en i butikken, men ja de bliver som regel først meget udspilet og derefter svinder de lidt ind.. Så prøv dem

Anmeld

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lululupo skriver:

Hej 

Da jeg er ved at tænke på at få pakket tasken til hospitalet, har jeg set en masse lister over hvad der er godt at tage med, vil gerne have en amme bh med, men aner ikke hvilken størrelse jeg bør købe, hvor meget større plejer mælkejungerne at blive når mælken løber til

Hilsen Christina uge 37

vent til du har født søde....

jeg brugte 90H inden vores datter kom til verden... købte sådan nogle amme toppe i H&M. der er plads til det hele ;0) sådan næsten da... og så er de super behagelige...

så kan du altid købe amme bhér når i kommer hjem jo...

knus

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Hej

Jeg har arbejdet i en undertøjsbutik og har derfor solgt ammebh'er. 

Det er lidt besværligt, for du kan ikke vide hvilken størrelse de bliver når mælken løber til, så jeg vil anbefale at du tager ned i butikken og prøver nogen og så køber noget med der er lidt større end dem du passer nu. 

Når mælken så er løbet til kan du prøve dem du har købt, og forhåbentligt passer en af dem - så må du sende manden ned og bytte de andre og eventuelt få en ekstra med i den rigtige størrelse.

Der burde ikke være problemer med at få lov til at bytte dem længere tid efter du har købt dem, da langt de fleste amme-bh'er er standard, og de kan derfor altid sælge dem - men snak med dem om det.

Det er i hvert fald min plan når jeg når så langt

Anmeld

17. maj 2010

Agnete

lululupo skriver:

Hej 

Hilsen Christina uge 37

Jeg ville ønske, at jeg havde kendt til amme BH fra Libero, da jeg fik min datter. Jeg gik ca 2 str op, da mælken var løbet til. Men det er meget forskelligt.

http://www.libero.dk/Pages/Dictionary/DictionaryTerm.aspx?id=33449

Ved ikke lige hvor lækker den er... Men jeg synes, at det var enormt træls med store bryster over det hele, når jeg sov... Så den ville have været rar, synes jeg  Så kanman købe nogle lækre amme-bh'er (), når mælken er løbet til.

Kh Agnete

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

ka-ri-na skriver:

vent til du har født søde....

jeg brugte 90H inden vores datter kom til verden... købte sådan nogle amme toppe i H&M. der er plads til det hele ;0) sådan næsten da... og så er de super behagelige...

så kan du altid købe amme bhér når i kommer hjem jo...

knus

uhhhh afsted med mig til hm, lyder smart med en amme top, str h puhhhhh vildt og jeg tænkte at mine var blevet store, men jeg er kun oppe i en ff, netop derfor tænkte jeg at det måske var umuligt at få en bh, 1000 tak for svaret

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Mia Maia skriver:

Hej

Jeg har arbejdet i en undertøjsbutik og har derfor solgt ammebh'er. 

Det er lidt besværligt, for du kan ikke vide hvilken størrelse de bliver når mælken løber til, så jeg vil anbefale at du tager ned i butikken og prøver nogen og så køber noget med der er lidt større end dem du passer nu. 

Når mælken så er løbet til kan du prøve dem du har købt, og forhåbentligt passer en af dem - så må du sende manden ned og bytte de andre og eventuelt få en ekstra med i den rigtige størrelse.

Der burde ikke være problemer med at få lov til at bytte dem længere tid efter du har købt dem, da langt de fleste amme-bh'er er standard, og de kan derfor altid sælge dem - men snak med dem om det.

Det er i hvert fald min plan når jeg når så langt

Godt med inside information, det er også for at slippe for at sende manden afsted efter fødslen efter en amme bh, det ville kun gå galt Er allerede gået fra c skål og op i ff, så det er lidt voldsomt for mig, og gud de er tunge, kan nærmest ikke forestille mig at de bliver større Men vil prøve med en ammetop, samt lidt bh i forskellige størrelser som du siger og så bare være sikker på returret!!! Tak for hjælpen

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Agnete skriver:

Jeg ville ønske, at jeg havde kendt til amme BH fra Libero, da jeg fik min datter. Jeg gik ca 2 str op, da mælken var løbet til. Men det er meget forskelligt.

http://www.libero.dk/Pages/Dictionary/DictionaryTerm.aspx?id=33449

Ved ikke lige hvor lækker den er... Men jeg synes, at det var enormt træls med store bryster over det hele, når jeg sov... Så den ville have været rar, synes jeg  Så kanman købe nogle lækre amme-bh'er (), når mælken er løbet til.

Kh Agnete

Orv den minder jo om en sportsbh, den er heller ikk så dyr, tror lige jeg kigger nærmere på den..... Kan godt være den ikke er super sexet, men pyt, det er nok ikke det man alligevel har i tankerne bare den kan støtte så de ikke er overalt.....Tak for hjælpen!!!

Anmeld

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lululupo skriver:

uhhhh afsted med mig til hm, lyder smart med en amme top, str h puhhhhh vildt og jeg tænkte at mine var blevet store, men jeg er kun oppe i en ff, netop derfor tænkte jeg at det måske var umuligt at få en bh, 1000 tak for svaret

hi hi... ja Change var det eneste sted jeg kunne finde undertøj:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.