Dreng, pige, ved ikke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Louisesam

Heh det er lidt sjovt at se, at det umiddelbart overvejende er drenge der bliver født sidst på året - men det kan selvfølgelig nå at ændre sig meget, når dem som ikke ved det (endnu) finder ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

misslea

Louisesam skriver:

Heh det er lidt sjovt at se, at det umiddelbart overvejende er drenge der bliver født sidst på året - men det kan selvfølgelig nå at ændre sig meget, når dem som ikke ved det (endnu) finder ud af det

heheh... ja ellers kommer min lille pige til at vælte sig i unge lækre fyre om et par år....  Men uha skræmmende tanke alligevel

Anmeld

27. maj 2010

Louisesam

misslea skriver:

heheh... ja ellers kommer min lille pige til at vælte sig i unge lækre fyre om et par år....  Men uha skræmmende tanke alligevel

Hahaha  Jeg tror ikke du skal være bekymret endnu - gem det til om 13-14 år! Hehe... men ja, der er nogle at vælge imellem til den tid

Anmeld

27. maj 2010

misslea

Louisesam skriver:

Hahaha  Jeg tror ikke du skal være bekymret endnu - gem det til om 13-14 år! Hehe... men ja, der er nogle at vælge imellem til den tid

heheh... præcis   må hellere vente med bekymringerne for dem skal der nok komme rigeligt af!!!

Anmeld

28. maj 2010

Assi

Dreng:
Pige:
Ved ikke: 

Ved det først til fødslen:

Anmeld

1. juni 2010

jv30

Dreng :

Pige :

Ved ikke :

Vi ved det ikke endnu, jeg tror på en pige - manden mener det bliver en dreng.. Så en af os får da i det mindste ret

Da vi spurgte mine forældre, hvad de troede, var min mors svar prompte : en pige - mens min far tænkte lidt længere over det og endte så med at sige : "Jeg tror det bliver et barn"

Anmeld

2. juni 2010

Maja_4000

Dreng :

Pige :

Ved ikke :

Anmeld

6. juni 2010

marhemor

Dreng :

Pige :

Ved ikke :

Skal til MD-scanning i morgen... Kan ikke finde ud af om jeg vil vide det?! Kæresten vil gerne vide det, så mon ikke at jeg hopper med på vognen??

Anmeld

10. september 2010

Louisesam

Er der ikke flere der ved kønnet nu?? Nogle flere piger evt.?

Anmeld

11. september 2010

mor_sabina

Dreng :

Pige :

Ved ikke :

Også et styks dreng til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.