er der en chance alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2010

Anonym trådstarter

Ja meget enkelt spørgsmål, har været inde og blive tjekket i forbindelse med opstart på barnlødshedsbehandling, hun kunne se jeg havde haft ægløsning inden for kort tid, og de lavede så den der test, for at se om der er passage i æggelederen, hvor de sprøjter væske op, og det så løber ud igen

nu er mit spørgsmål jo så, om man godt kan være gravid selvom, de laver den test ved ÆL eller i luthearal fasen (staves?) tænker lidt om de kan skylle ægget ud

hun mente ikke mine chancer var så gode pga noget vandcyste denne måned, men kom til at tænke på om de godt kan skylle ægget ud, for ellers ville det jo være skidt hvis amn lavede testen i den periode, fremfor feks 1 uge efter mens eller sådan noget.

håber nogle af jer kloge kvinder kan hjælpe derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Mutti2B

Da jeg fik lavet en HSG skulle undersøgelsen foregå inden 10. dagen fra 1. mens dag netop for at der ikke var risiko for at skylle et befrugtet æg ud. Så hvis de kunne se at du lige havde haft ægløsning, så forstår jeg ikke hvorfor de lavede undersøgelsen

Anmeld

17. maj 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Da jeg fik lavet en HSG skulle undersøgelsen foregå inden 10. dagen fra 1. mens dag netop for at der ikke var risiko for at skylle et befrugtet æg ud. Så hvis de kunne se at du lige havde haft ægløsning, så forstår jeg ikke hvorfor de lavede undersøgelsen

æv hvor trels synes jeg da ikke er særlig fedt, når man kommer derind, de havde jo rig mulighed for at aftale det med mig inden, og hun snakkede også om jeg ikke skulle have den lavet den dag, men fik det alligevel, måske fordi hun regnede med der var meget lille chance, fordi der sad en lille vandcyste på den ene æggestok, som vist var bristet eller noget, da hun sagde der var lidt vand. men hvordan kan hun se forskel på om det måske er lidt vand, eller, ja undskyld men, rester fra sex, da det jo netop var omkring æl tidspunktet

nå men så er det vel bare at vente på mens

Anmeld

17. maj 2010

Anonym trådstarter

undrer mig nu stadig over, hvorfor de så ville lave den, når hun vidste jeg lige havde haft ÆL

Anmeld

17. maj 2010

Mutti2B

Jeg forstår det heller ikke. Jeg håber da ikke at der har været noget. Ud fra hvad jeg kunne læse mig til og hvad lægen fortalte mig er det nemlig standard procedure at gøre det indenfor de 10 dage. Må jeg spørge hvor du fik det lavet? Var det en HSG?

Anmeld

17. maj 2010

Vial

En god nyhed er, at efter en vandscanning er chancerne for graviditet steget næste gang man går ÆL.

Anmeld

17. maj 2010

Vial

Jeg fik min vandscanning helt tilfældigt, da jeg var på klinikken første gang - og der lige var tid. Det var den 17. november. Den 30. november fik jeg mens. Derefter blev jeg gravid.

Anmeld

17. maj 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg forstår det heller ikke. Jeg håber da ikke at der har været noget. Ud fra hvad jeg kunne læse mig til og hvad lægen fortalte mig er det nemlig standard procedure at gøre det indenfor de 10 dage. Må jeg spørge hvor du fik det lavet? Var det en HSG?

jeg ved ikke om det er dte det hedder, emn det er den undersøgelse, hvor de tjekker om ens æggeledere er åbne elelr lukkede, hvor de sprøjter noget væske op, for at se om det løber ud, og gør det det, er der passage, hvilket der var ved mig

Anmeld

17. maj 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Jeg fik min vandscanning helt tilfældigt, da jeg var på klinikken første gang - og der lige var tid. Det var den 17. november. Den 30. november fik jeg mens. Derefter blev jeg gravid.

åh håber da så for mig, at næste gang er lykkens gang, og jeg istedet for at behandling kan få en tidlig scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.