Hej alle sammen.
Vi har en dreng på 7 mån der sover i sin egen seng i vores soveværelse (ja han skal snart flyttes på eget værelse
)
Vi har en god rutine om aftenen synes jeg - nattøj, musik, sige godnat til bamser, uro, lampe, Ind i stuen med dynen og få sine vitamin dråber, så amme i en bestemt stol. Herefter får han lov til at sidde hos os og nusse/lege lidt hvis han ikke er helt træt. Så siger vi godnat til far og hunden og går ind i seng.
Herinde siger jeg nogle bestemte ord til ham og kys og synger så en godnatsang - nogle gange vugger jeg ham andre gange bliver han bare lagt bagefter.
Men nu skal far til at gøre det og det vil lille fidus ikke have. første gang gik det ellers fint, men de sidste 3 gange har han skreget med det samme døren er blevet lukket. Så skriger han indtil han næsten ikke kan få vejret og falder om af udmattelse....
Hvad faen gør vi lige??? ved jo godt at det er vores egen skyld fordi det altid har været mig der har puttet...
Min kæreste siger han har svært ved at være rolig når baby skriger og vrider sig og min kæreste bliver frustreret og irriteret.
FAr gør ellers næsten det samme som mig, dog står han ikke op og vugger pga ondt i ryggen....
Nogen bud??? vil helst slippe for at lade ham skrige sig i søvn..
Tak
Anmeld