Er så ked af det!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Anonym trådstarter

Nogle gange kender jeg bare ikke mig selv. Jeg gør ting jeg normalt ikke ville gøre og så ender jeg med at knække fuldstændig. Er så ked så ked, men kan ikke græde. Tror det ville hjælpe (bare lidt) Men faktum er, at jeg her trådt så gevaltigt ved siden af..... Jeg var sammen med en venindes kæreste i weekenden. De er ikke sammen pt. da deres forhold ikke har kørt godt i lang tid. Jeg havde det elendigt efterfølgende men han blev ved med at sige det jo kun var sex og ingen nogen sinde vil få det afvide. Jeg ved at jeg ikke kan gøre gjorte ting ugjort, men kun kan reflektere på det og ikke lave samme fejl en anden gang. Men men men jeg er bare så ked af det. Har ikke sovet i flere nætter nu og det begynder at gå ud over mit arbejde. Hvorfor pokker kører jeg nogle gange ud på et skråplan???? og hvordan sørger jeg for, at det ikke kommer til at ske igen??? Hvor jeg dog bare hader mig selv lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

CamiRon

Det lyder som om det er gamle (dårlige) "vaner", der styrer dig når du gør det ting der er dårlige for dig og andre! Jeg tænker faktisk lidt at du kunne ha' rigtig godt af at arbejde med de ting sammen med en psykolog!

Jeg har selv for nogle år siden, brudt med nogle gamle vaner - lidt a' la dine. (regnede ikke mig selv for noget, var sammen med fyre bare for at få lidt bekræftelse og havde det elendigt bagefter.) Og det hjalp! Har det jo super nu og det er klart fordig jeg fik hjælp til at se hvad jeg gjorde mod mig selv (og andre) og arbejdede med det, brød mønsteret!

Det er ingen skam at bede om hjælp! Flere burde gøre det, så afsted med dig!

Kram til dig!

Anmeld

17. maj 2010

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Det lyder som om det er gamle (dårlige) "vaner", der styrer dig når du gør det ting der er dårlige for dig og andre! Jeg tænker faktisk lidt at du kunne ha' rigtig godt af at arbejde med de ting sammen med en psykolog!

Jeg har selv for nogle år siden, brudt med nogle gamle vaner - lidt a' la dine. (regnede ikke mig selv for noget, var sammen med fyre bare for at få lidt bekræftelse og havde det elendigt bagefter.) Og det hjalp! Har det jo super nu og det er klart fordig jeg fik hjælp til at se hvad jeg gjorde mod mig selv (og andre) og arbejdede med det, brød mønsteret!

Det er ingen skam at bede om hjælp! Flere burde gøre det, så afsted med dig!

Kram til dig!

har selv tænkt tanken lige at få et par timer hos en psykolog, men synes nu heller ikke, at jeg som sådan har brug for en psykolog ..... og dog.... Men kan bare ikke finde tiden til det, da jeg så skal til at ha fri fra arbejdet, hvilket bliver svært da jeg lige er startet på nyt job.

Men ihh hvor er jeg altså træt af mig selv. Er fyldt op af dårlig samvittighed. Det sætter sig i min mave, jeg har kvalme og er bare træt træt træt fordi jeg ikke har sovet

Anmeld

17. maj 2010

CamiRon

Anonym skriver:

har selv tænkt tanken lige at få et par timer hos en psykolog, men synes nu heller ikke, at jeg som sådan har brug for en psykolog ..... og dog.... Men kan bare ikke finde tiden til det, da jeg så skal til at ha fri fra arbejdet, hvilket bliver svært da jeg lige er startet på nyt job.

Men ihh hvor er jeg altså træt af mig selv. Er fyldt op af dårlig samvittighed. Det sætter sig i min mave, jeg har kvalme og er bare træt træt træt fordi jeg ikke har sovet

Man tænker at det at gå hos en psykolog stadig er lidt pinligt og at det kun er syge mennesker der gør det. Sådan er det dog ikke. Mange raske mennesker gør netop det for at arbejde med de ting der kan give problemer i hverdagen, bryde gamle mønstre, genfinde troen på sig selv osv.

Og det med at finde tiden til det - ja det kan da være svært men er det ikke også lidt efter hvor højt man prioriterer det? Din arbejdsgiver vil da nok have forståelse for at du i enb periode har brug for en time eller to fri om ugen for at bearbejde dine problemer.  

Anmeld

17. maj 2010

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Man tænker at det at gå hos en psykolog stadig er lidt pinligt og at det kun er syge mennesker der gør det. Sådan er det dog ikke. Mange raske mennesker gør netop det for at arbejde med de ting der kan give problemer i hverdagen, bryde gamle mønstre, genfinde troen på sig selv osv.

Og det med at finde tiden til det - ja det kan da være svært men er det ikke også lidt efter hvor højt man prioriterer det? Din arbejdsgiver vil da nok have forståelse for at du i enb periode har brug for en time eller to fri om ugen for at bearbejde dine problemer.  

Selve det at gå til psykolog kan jeg ikke se som problem. Jeg vil på ingen måde være flov over det, hvis det blev min beslutning. Jeg har tidligere gået til psykolog.

Jeg ved bare ikke om mine problemer er "store" nok til at gå til psykolog. Jeg træffer nogle forkerte beslutninger, hvilket nok gør at jeg har svært ved at acceptere mig selv. Hmm måske det er værd overveje eller i hvert fald egen læge til at starte med.

Tusinde tak for dine svar, dejligt at få respons på mit indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.