hvornår smid i jeres børns strømper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

B&J

min søn er 2 mdr og 11dage og han sover stadig i størmper hvor længe gør man det eller hvor længe gjorde i det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Mig med maven

Vores baby har siden hun var 14 dage tror jeg, kun sovet i body, hun var drivvåd om morgenen når vi tog hende op. Så vi pillede tøjet af hende!

Anmeld

17. maj 2010

isimaven

Hej min søn på 3 år sover stadig med strømper men hans storesøster holdt op da hun var vokset ud af de der babydragter med fødder ca. 8 mdr gammel. Det er meget individuelt men hvis den lille har det meget varmt er det da klart at prøve at smide strømperne men føl dig frem

Anmeld

17. maj 2010

B&J

isimaven skriver:

Hej min søn på 3 år sover stadig med strømper men hans storesøster holdt op da hun var vokset ud af de der babydragter med fødder ca. 8 mdr gammel. Det er meget individuelt men hvis den lille har det meget varmt er det da klart at prøve at smide strømperne men føl dig frem

det er bare så sjovt min dreng har det super i strømper men nogle dage eller nætter når han sover sjælden vågner han og har svedt helt vildt og andre dage er han bare dejlig lun som han skal være..

Anmeld

17. maj 2010

isimaven

B&J skriver:

det er bare så sjovt min dreng har det super i strømper men nogle dage eller nætter når han sover sjælden vågner han og har svedt helt vildt og andre dage er han bare dejlig lun som han skal være..

hmmm... det er da lidt svært at blive klog på, men måske tegner der sig et mønster når han bliver lidt ældre og så bliver det nemmere at finde udaf hvornår med stømper og hvornår uden

knus Rakel 11+1

Anmeld

17. maj 2010

LotteN

min datter på 2 år sover også stadig med strømper!

Anmeld

17. maj 2010

june1987

jeg gjorde det da de begge kom på eget værelse de var omkring 8-9 mrd

Anmeld

17. maj 2010

L.J.L

Mig med maven skriver:

Vores baby har siden hun var 14 dage tror jeg, kun sovet i body, hun var drivvåd om morgenen når vi tog hende op. Så vi pillede tøjet af hende!

Helt det samme her!

Det er jo forskelligt med babyer, nogle har et meget varmt barn, som ikke har behov for at blive pakket alt for meget ind og andre har et koldt barn, som kræver lidt ekstra tøj.

Lauritz har kun sovet i body helt fra han var nyfødt, ingen strømper. Men nu er han også blevet svøbt siden dag 1 når han skulle sove. Nu hvor han ikke bliver svøbt mere sover han i heldragt, dog uden strømper, og heldragt fordi han sparker dynen af, så han bliver kold kun med body.

Men hvis du synes han er for varm når du lige kigger til ham om natten så kan du jo tage sokkerne af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.