Gruppe for hjemmegående i Århus/Skanderborg området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.149 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

AnneS

Hej Jeg hedder Anne-Sofie og bor i Skanderborg, jeg går hjemme med min datter Anna på snart 2 årog kunne rigtig godt tænke mig at samle en gruppe af hjemmegående mødre i og omkring Århus/Skanderborg området. Gruppen skal bruges til at mødes og lege - tage på udflugt - hygge osv. Er der nogen som kunne tænke sig at være med ..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Bellisenka

Hej

Fået nogle til din gruppe? Jeg er hjemmegående i Århus med en søn på 5, snart 6 måneder...

Anmeld

1. juli 2010

AnneS

Bellisenka skriver:

Hej

Fået nogle til din gruppe? Jeg er hjemmegående i Århus med en søn på 5, snart 6 måneder...

Hejsa nej der har ikke været den store tilslutning, men tror heller ikke at der er ret mange som går hjemme nu til dags efter deres barsel. Vi kommer meget i legeland på sankt Anna gade skolen dog har de sommer ferie lukket i børnenes sommerferie.

Anmeld

12. august 2010

Christine

Hej. Jeg bor I Århus N og har en dreng på 2½ år. Jeg har været en del hjemme med ham, da jeg studerer og derfor har valgt at være sammen med ham så meget som muligt. Men vi har haft for få legekammerater til ham. Ved ikke om der er liv i tråden, men prøver lige at skrive alligevel
Det er et godt sted at lege på Skt Anna gade skolen, men har desværre ikke været der så meget.

Anmeld

29. oktober 2010

Anna Hofgaard

Hej Christine, AnneS og Bellisenka...

Det ser ud til at det aldrig blev til en gruppe, men det er en rigtig god idé! Og jeg vil gerne være med.

Det er lang tid siden at du, Anne, skrev dit første indlæg og børnene bliver bare så hurtigt større!

Jeg har en pige på 1 1/2 (født i april 2009)

Men egentlig tror jeg børn holder af at være sammen med børn i andre aldre end deres egen. Så hvis i stadig er hjemmegående - så lad os prøve at mødes. Det kunne være at vi klikkede...

kærlig hilsen
Anna

Anmeld

4. november 2010

MoarTil4

AnneS skriver:

Hej Jeg hedder Anne-Sofie og bor i Skanderborg, jeg går hjemme med min datter Anna på snart 2 årog kunne rigtig godt tænke mig at samle en gruppe af hjemmegående mødre i og omkring Århus/Skanderborg området. Gruppen skal bruges til at mødes og lege - tage på udflugt - hygge osv. Er der nogen som kunne tænke sig at være med ..?

ærgerligt - jeg bor på sjælland......ellers kunne jeg have været interesseret 

Anmeld

26. november 2010

annemettek

Hejsa, Jeg leder efter legeaftaler og lignende til min største datter som fylder 3 år til nytår. Jeg er hjemmegående med to børn - den store på snart 3 og en lille ny på 3 uger. Vi er lige flyttet tilbage til Danmark efter at have boet i USA og har derfor ikke det helt store netværk endnu. Hvis der er nogen fra Århus egnen der mødes eller har lyst til at mødes vil jeg være meget interesseret i at være med. Mange hilsener Annemette

Anmeld

10. januar 2011

Andrea Elisabeth

Hej,

I 6 år har jeg ledet efter sådan en gruppe . Har 3 børn og er hjemmegående siden 2004 og jeg bor i Hørning!!

Der ikke ret mange her i det skønne danmark som går hjemme med sine børn, og jeg følte mig en enkel gang lidt allene. Men kun nogen enkelte gang. jeg synes det kunne være så hyggeligt med en gruppe både for børn og mødrer !!! Jeg kunne også tænke mig lidt en erfaringsudveksling, for jeg synes ikke altid at det er nemt, at være hjemmegående i det danske samfund.

Lille Info til mig selv. Jeg er 36 og er fra Tyskland/München. men har boet sammen med min dansk mand i 12 år her i DK !!

Hilsen Andrea

Anmeld

1. februar 2011

Christine

Hov. Jeg fik aldrig vendt tilbage til emnet.. jeg har en dreng på næsten 3 og hvis alt går godt får jeg en baby i juli.
Jeg kan godt evt. være interesseret hvis andre er.. hvor mange er? Jeg er dog "kun" delvist hjemmegående, men bliver det jo igen når den lille ny kommer.

Anmeld

1. februar 2011

MorTilGustav

Hej! Jeg er ikke hjemmegående, men er alene med min dreng på 15 mdr, og er meget hjemme da jeg er studerende på universitetet og ikke har mere undervisning. Skal i gang med mit speciale snart, så der er nok en fare for at jeg går herhjemme og bliver lidt isoleret. Vi bor lidt udenfor Århus (Brabrand)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.