hjælp har fået grå hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. januar 2008

SaNiNa

Var nede ved min veninde i tirsdages for at blive klippet og hva fandt hun et langt gråt hår...>(
Hva FANDEN jeg er kun 22 og har fået et gråt hår(gad vide hvor mange flere der er). Det skal lige sige jeg farver ikke hår og igen i min familie er blivet grå håret tidligt
Og har rigtig langt hår...

Hvad var jeres første tanke de i fat et gråt hår...

Sanne Andersen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2008

Smølf

Uha... Grå hår...:@ Jeg har også fundet en del, men ærlig talt, så er de 10-20 jeg har fundet ikke noget man ser. Og jeg har kun fundet dem fordi jeg har ledt efter dem. Jeg tror at min frisør fandt det første lange grå hår, da jeg var 17 eller sådan noget. Ud af de tusindvis af hår vi har på hovedet, er det jo ingen ting. Tror at alle har lidt grå hår. Man lægger måske bare mere mærke til det hvis man er mørkhåret som mig? Men jeg håber da ikke at det er en ny ide mit hår har fået, for jeg vil da nødigt blive gråhåret allerede:'(. Tror du ikke bare, at det er en enkelt hårfollikel, der er fejl på? Kh Neta -som kiggede ekstra meget da hun redte sig idag efter at have læst dit indlæg og fandt 6 grå hår8(

Anmeld

24. januar 2008

SaNiNa

jo tror osse bare det var det ene har osse mørkt hår og og har ikke fundet andre...

men var da ikke lidt underligt at finde et enkelt hår som er gråt...

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.