Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubii har lige mærket de første rigtige spark her i aften - de kunne mærkes på min hånd også. Det er bare det bedste!! Med min pige var det først da jeg var et par uger længere henne..
Love it
Astrid - 18+2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor dejligt det er bare den skønneste følelse, det er bare så livsbekræftende
Mærkede lillepigen slå/sparke for 8 dage siden...
med min datter var jeg 17+3 første gang og denne gang 16+2
Sikke dejligt! Det er bare en helt fantastisk følelse at mærke tydelige spark fra baby
Min lille datter or også godt livlig og har faktisk været det nogle uger, men hun bliver også min nr. 4. :-) Dejligt.
Tak for kommentarer - ja, det er bare det bedste med de spark Så glider alle graviditetsgenerne lige i baggrunden, og det er pludselig idyllisk at være gravid
Uhh...mærker også meget efter ligenu. Jeg har læst, at man typisk mærker det tidligere anden gang, da man kender fornemmelsen bedre. Men jeg har stadig følelsen til gode
Hilsen Cathrine (18+0)
Jeg mærker min lille baby rigtig tydeligt, når jeg ligger i sengen med en hånd på maven. Og det helt fantastiske er, at min kæreste også kan mærke med nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128