Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh det får aldrig en ende al den sygdom Alexander fik jo dræn for 1 md siden , de er stoppet og virker derfor ikke og de skal skiftes .. Der er en masse betændelse bag ved drænene som han selvf. ikke kan komme af med pga drænene er stoppet . Nu kommer mit spørgsmål så Øjenbetændelse, forkølelse og hoste , kan det komme pga der står så meget betændelse bag hans ører ?? De rør er jo alle forbundet ,, Jeg tænker bare,,, Hjælp nu alle de ting på en gang , men stammer de alle pga de ører ?? Nogle kloge mennesker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu ved jeg ikke med øjenbetændelse og hoste men jeg ved min læge sagde at Lucas var så snottet som han var pga møb. for når de havde så højt infektions tal som de nu har når de har møb kan det godt giver dem alt mulig andet samtidig. Han havde også meget snaks i øjenene men det var ikke øjenbetændelse.
Ej hvor træls at det allerede er stoppet stakkels pus det er virkelig slemt hans møb. Vi har HELDIGVIS ikke haft noget siden han fik lagt dræn.
Stakkels lille mand. Rigtig god bedring med ham.
Diana... skriver: Nu ved jeg ikke med øjenbetændelse og hoste men jeg ved min læge sagde at Lucas var så snottet som han var pga møb. for når de havde så højt infektions tal som de nu har når de har møb kan det godt giver dem alt mulig andet samtidig. Han havde også meget snaks i øjenene men det var ikke øjenbetændelse. Ej hvor træls at det allerede er stoppet stakkels pus det er virkelig slemt hans møb. Vi har HELDIGVIS ikke haft noget siden han fik lagt dræn. Stakkels lille mand. Rigtig god bedring med ham.
Årh søde det var lige sådan et svar jeg gerne ville høre Nemmere at se lyst på tingene hvis man ved at når drænene kommer til at virke så bliver det hele bedre .. Vi er ikke sikre på det er øjenbet . Vi fik bare af vide vi kunne behandle fordi det er det samme vi drypper ører med For satan jeg er TRÆT af sygdom ,,, Så synd for bettemand
Muffi . skriver: Årh søde det var lige sådan et svar jeg gerne ville høre Nemmere at se lyst på tingene hvis man ved at når drænene kommer til at virke så bliver det hele bedre .. Vi er ikke sikre på det er øjenbet . Vi fik bare af vide vi kunne behandle fordi det er det samme vi drypper ører med For satan jeg er TRÆT af sygdom ,,, Så synd for bettemand
Jeg troet også Lucas var øjenbetændelse men det var det ikke selv om det nu så lidt slemt ud. Men det var bare snaks pga af ørebetændelse og snot forkølet. Ja det er sgu synd for ham det tære så meget på dem også deres udvikling. Stakkels ham håber snart han kan få fred for alt det sygdom.
Diana... skriver: Jeg troet også Lucas var øjenbetændelse men det var det ikke selv om det nu så lidt slemt ud. Men det var bare snaks pga af ørebetændelse og snot forkølet. Ja det er sgu synd for ham det tære så meget på dem også deres udvikling. Stakkels ham håber snart han kan få fred for alt det sygdom.
Jeg tager fluks til ørelægen i morgen , banker i bordet og råber højt for en akut operations tid ,, NUUUU
Muffi . skriver: Jeg tager fluks til ørelægen i morgen , banker i bordet og råber højt for en akut operations tid ,, NUUUU
Ja det synes jeg du skal gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128