Kender I den om....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

ivfmarie

...hende der skulle kørehjem til Dronninglund efter en agilitykonkurrence på Fyn?
Hvis ikke, så får I den lige her:
Hun nåede lige akkurat til rastepladsen før broen, og så kunne bilen ikke mere. Nu sidder hun så der og glor, mens hun venter på autohjælp, der tidligst kan være her om to timer.
Det gode ved historien er at denne pige, og hendes hund havde været superseje og vundet en masse til konkurrencen.

Marie -den strandede :-\

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Tut

HAHA

Ærgerligt at det ikke vr på sjælland - så var jeg sgu kørt ned og underholdt dig.

Anmeld

16. maj 2010

Joan ( Smallie )

øv altså.

Har du husket at fylde benzin på?

Så kan det da godt gå hen og blive en rigtig lang aften for dig og vovsen.

Men rigtig fedt i vandt en masse.

Joan som skal på arbejde i nat

Anmeld

16. maj 2010

linemus

Tillykke med sejrene!

Øv at turen skulle ende sådan. Det er bare bittert. Håber du har fået hjælp nu, for der er da lige et stykke vej hjem endnu. Go' tur!

Knus Line

Anmeld

16. maj 2010

Kaufie

Øv for den...

Anmeld

16. maj 2010

..

Ej hvor ærgerligt at jeg sidder her uden make-up med nattøj på, bor jo lige ved siden af den rasteplads.. Jeg kunne være kommet op med en tår og drikke til dig og din hund kunne have leget lidt med min mens du alligevel bare skulle sidde og vente.. :-)

Og tillykke..!

Anmeld

16. maj 2010

Muffinmus

nope, men  sjov historie..for os:-)

Anmeld

16. maj 2010

ivfmarie

Macrolf skriver:

Ej hvor ærgerligt at jeg sidder her uden make-up med nattøj på, bor jo lige ved siden af den rasteplads.. Jeg kunne være kommet op med en tår og drikke til dig og din hund kunne have leget lidt med min mens du alligevel bare skulle sidde og vente.. :-)

Og tillykke..!

Jeg var liige ved at kontakte dig, men så kom autohjælpen jo allerede efter 1½time.

Det var faktisk en rigtig hyggelig tur hjem... Jeg er netop ankommet. Og nu har jeg bare ondt af den stakkels chauffør der nu skal køre hele vejen hjem til Nørre Aaby med 90 km i timen.

Anmeld

16. maj 2010

Nadi

Sidder og smiler stille for mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.