Pks i kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Daisy

Jeg skal have PKS i Kolding og vil lige høre om der er nogen der har erfaringer derfra. Jeg har i forvejen en AKS og PKS, men aldrig i Kolding. Fik en folder hvor der står noget om at ringe dagen før for at høre til tidspunktet, og at man skal møde til gruppesamtale omk KS. Dessuden har jeg hørt at der bliver bare lavet KS 1 dag om ugen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

SanneL

Jeps, jeg fik AKS i Kolding for små 5 mdr siden. Egentligt skulle det have været PKS, men tøsen ville ud før tid

Du bliver rigtig nok indkaldt til info om KS, og en snak med narkoselægen.
De laver KS mandag og onsdag

Anmeld

16. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Fik selv pks på kolding sygehus, da han lå i tværleje.

Var til et info møde med andre pks'ere og vi var på rundtur på afd. snakked med narkoselægen osv.

Her kom han ud om onsdagen... 3 sep '08.

Hvis du har spørgsmål, så spørg bare løs... 

Anmeld

16. maj 2010

Daisy

Tak for de hurtige svar Hvor langt var i henne i graviditeten, altså 4 dage før termin eller 14 dage?

Anmeld

16. maj 2010

Daisy skriver:

Tak for de hurtige svar Hvor langt var i henne i graviditeten, altså 4 dage før termin eller 14 dage?

Da jeg var til info møde fik jeg at vide ca 14 dage før...

Han kom ud i 38+2... 

Anmeld

16. maj 2010

SanneL

Jeg fik AKS da jeg var 38+5, det planlagte var to dage senere, altså 7 dage før termin.
Vi fik at vide at de helst ville lave det så tæt på termin som muligt

Anmeld

16. maj 2010

SanneL skriver:

Jeg fik AKS da jeg var 38+5, det planlagte var to dage senere, altså 7 dage før termin.
Vi fik at vide at de helst ville lave det så tæt på termin som muligt

er det noget nyt?

For små 2 år siden ville de gøre det før termin og helst 14 dage før, så de var mere sikker på at man ikke kunne nå at gå i fødsel selv..

Anmeld

16. maj 2010

Daisy

Jeg vil ikke føle mig serligt sikker hvis den lå for tæt på min termin. Er mega bange for at komme i fødsel, fordi bebsen ligger på tværs og vil ikke have en AKS igen.

Anmeld

17. maj 2010

SanneL

De fortalte mig at de som noget nyt var begyndt at lave forsøg med PKS i uge 38+0 og 39+0, og spurgte mig om jeg ville være med i det. Da jeg sagde nej fik jeg en tid til 39+0... Og ja, det var jeg heller ikke særlig tryg ved, og det endte jo også i AKS.
Men med din forhistorie må det da være muligt at få dem til at lave det lidt før. Jeg var første gangs fødende, og de var hverken til at hugge eller stikke i mht tidspunkt...

Anmeld

15. august 2010

Kats

Hej piger

Jeg skal også have kejsersnit på Kolding - men først til januar...

Jeg er lidt spændt på, hvad jeg kan forvente...

Er lidt bange for at det bliver akut, hvis det bliver planlagte for sent...

Jer der prøvede AKS -

..... fik I veer ?

... nåede vandet at gå?

Jeg kan godt se fornuften i at baby bliver "helt færdig", men vil nødigt ende i en panisk situation!!!

Var de gode til at tackle det på Kolding sygehus?

Lidt nervøse Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.