Williams tunge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Kaufie

William bed sig i tungen forleden dag, da han forsøgte at slippe væk fra mig. Det blødte ganske vist en del, og han ville have plaster på... Det var lige før sengetid - og han er rimelig hurtig til at "falde ned igen" - så vi tænkte, at hullet ville lappe sig iløbet af natten - det går jo hurtigt i munden.

Her til morgen kommer Claus så med drengen og beder ham vise mig sin tunge. Der sidder en løs hudflap på ca 1x1 cm. i den ene side af tungen!! Det bløder ikke, og ser ikke ud til at genere ham. Men der er jo større risiko for at han kommer til at bide i det igen.

Hvad søren skal man gøre ved sådan noget?? Jeg vil høre egen læge af i morgen - men ville lige høre jer erfarne mødre om I har prøvet noget lignende og hvad konsekvenser det fik?

Mette, som har en hård nyser af en knægt, der ikke pylrer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Monica

Ring da lige til lægevagten... Synes det lyder væmmeligt...

Anmeld

16. maj 2010

bette

synes også liiige du skulle give vagtlægen et kald..

Anmeld

16. maj 2010

Kaufie

Claus har allerede snakket med vagtlægen, som var meget behjælplig.

"Det kan vi ikke gøre noget ved, men Jeg synes Du skal lade egen læge kikke på det". Så Claus tager til lægen med ham imorgen.

Nu må vi se hvordan det ser ud når W skal puttes

Anmeld

16. maj 2010

linemus

Stakkels dreng. Det lyder ubehageligt. Gi' lige en update imorgen efter lægebesøget.

Line

Anmeld

16. maj 2010

Kaufie

Han siger det ikke gør ondt - og det er måske i virkeligheden også kun ½x½ cm..... Men jeg kan bare forestille mig hvor irriterende det må være at have sådan en løs lap.....

Anmeld

16. maj 2010

linemus

Kaufie skriver:

Han siger det ikke gør ondt - og det er måske i virkeligheden også kun ½x½ cm..... Men jeg kan bare forestille mig hvor irriterende det må være at have sådan en løs lap.....

Åh ja, man ved jo, hvor generende det er at have en mikroskopisk lille blister på tungen, og hvor mange gange om det det kan lykkedes at bide lige der igen og igen. 

Anmeld

17. maj 2010

Kaufie

Lægen ville ikke engang se knægten.

Mundsår heler hurtigt - og det sker stort set aldrig at der går infektion i det. Vi skal blot være obs på at det jo ER et sår - og derfor er varme drikke og stærk mad ikke en god idé.

......Så har William dén undskyldning for ikke at ville spise aftensmad.....

Men hans tunge ser også bedre ud i dag - så det går nok i sig selv igen..... Så får far og søn bare en hyggedag.....

Anmeld

17. maj 2010

Anja

Godt at det allerede ser bedre ud

Anmeld

17. maj 2010

Lene76

ja godt der allerede er bedre for det lyder da ik spor rart.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.