West ham kage?? farver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.186 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

tumle81

Halløj med jer gode kage damer ;-)

Jeg vil gerne bage en kage til min kære mand til sommer, han bliver 30 om en måned. Han er absolut en stor fan af fodbold og især West ham og Brøndby. Jeg ville gerne lave en fodboldblusekage til ham, men er i tvivl om hvordan jeg får netop disse farver frem...

Nogen som har ideer??

Knus Kathrina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Dot D

Jeg lavede en farve næsten som den bordeaux i Westham logoet for noget tid siden. Brugte rød+brun+gul. Men som gammel farvehandler vil jeg sige at det kan gøres på flere måder Du kan også bruge rød+blå+brun/gul med de her pasta farver, men den første lignede ret godt

Anmeld

15. maj 2010

tumle81

Dot D skriver:

Jeg lavede en farve næsten som den bordeaux i Westham logoet for noget tid siden. Brugte rød+brun+gul. Men som gammel farvehandler vil jeg sige at det kan gøres på flere måder Du kan også bruge rød+blå+brun/gul med de her pasta farver, men den første lignede ret godt

Ok så må jeg ud at investere i en brun, det har jeg nemlig ikke...

Den lyseblå tror jeg heller ikke er på lager

Knus og tak for svar

Anmeld

15. maj 2010

Dot D

tumle81 skriver:

Knus og tak for svar

Har du en blå? så skal der bare en lille smule i af den, hvis den bliver for "kedelig" blå, kan du putte en lille lille lille smle rødt i, det giver den blå lidt mere liv, som den på billedet

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

tumle81 skriver:

Knus og tak for svar

jeg har fået købt for meget af nogen farver, mener det er brun, og måske blå.. skal lige tjekke når jeg kommer hjem i morgen. ku du tænke dig at købe af mig så du ikke skal betale en krig for farve og porto?

så kan jeg jo osse komme af med det

Anmeld

15. maj 2010

tumle81

Dot D skriver:

Har du en blå? så skal der bare en lille smule i af den, hvis den bliver for "kedelig" blå, kan du putte en lille lille lille smle rødt i, det giver den blå lidt mere liv, som den på billedet

Ja jeg har en alm blå, nåh ja smart bare at putte lidt i, torsk!!! Det er vist ved at være sengetid når det går så langsomt herhjemme

Du er da super med gode fif, tak skal du have. Jeg tror min mand bliver glad for den, ihvertfald hvis den bliver fin

Knus

Anmeld

15. maj 2010

tumle81

KatrineR skriver:

jeg har fået købt for meget af nogen farver, mener det er brun, og måske blå.. skal lige tjekke når jeg kommer hjem i morgen. ku du tænke dig at købe af mig så du ikke skal betale en krig for farve og porto?

så kan jeg jo osse komme af med det

Du må gerne tjekke med den brune... Den blå har jeg

Jeg har heldigvis en "kage" butik i byen så skal bare gå ind til centrum, så betaler aldrig porto

Knus

Anmeld

15. maj 2010

Dot D

tumle81 skriver:

Ja jeg har en alm blå, nåh ja smart bare at putte lidt i, torsk!!! Det er vist ved at være sengetid når det går så langsomt herhjemme

Du er da super med gode fif, tak skal du have. Jeg tror min mand bliver glad for den, ihvertfald hvis den bliver fin

Knus

Du siger bare til, hvis du skal have flere fif Det går altid lidt langsommere, når man er træt, så du er lovligt undskyldt

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

tumle81 skriver:

Du må gerne tjekke med den brune... Den blå har jeg

Jeg har heldigvis en "kage" butik i byen så skal bare gå ind til centrum, så betaler aldrig porto

Knus

hehe.. hvor smart! .. men jo, jeg tjekker lige imorgen når jeg kommer hjem... skriver til dig imorgen aften

Anmeld

15. maj 2010

tumle81

KatrineR skriver:

hehe.. hvor smart! .. men jo, jeg tjekker lige imorgen når jeg kommer hjem... skriver til dig imorgen aften

Helt ok, tak for det...

Ja smart og dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.