Træt af sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2008

Jan9e D

Æv hvor er jeg bare træt af sygdom nu. Syntes at det er ved at være formeget nu. Siden vi fik den lejlighed vi bor i nu, (okt. 07) har jeg ligget syg med forkøelse influenza 4 gange, Mathine har ligget 6 gange, hendes Atsma er blevet så forværrert nu at hun er oppe at få de højeste doser nu. Lejligheden er kold, det trækker ind af vinduesrammer, samt væggende er meget kolde da vi bor ud til en port, og de vik ikke isolere >(.
Jeg lufter ud 2-3 gange dagligt i min 30 min, Og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op efterhånden. Jeg er pt arb løs, men kan jo ikke få et job når vi ligger syge hele tiden, og få pengene til at slå til på kontanthjælp er jo heller ikke nemt.
Jeg ved at det er pga lejligheden, vi ligger syge. Men det er jo ikke til at få noget andet at bo i herinde i kbh. Jeg ved der er masser af lejligheder i kbh omegn, men pga mit hjerte er jeg jo nødt til at ha mit netværk meget tæt på hvor jeg bor, for ellers var jeg skam flyttet væk fra byens larm og os.

Jeg ved at det er en masse brok fra min side af, men jeg aner ikke hvad jeg eftehånden skal stille op med det hele, for det bider jo sig selv i halen hele tiden. Gode råd og andre indput modtages med kyshånd.

Kh Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Jannie, Hvor er det bare træls hele tiden at være syg :'( Jeg har ikke de store råd at give dig, men jeg vil gerne sende dig et knus. Da jeg var en helt lille pige, boede vi også i kbh, og min mor har tit fortalt mig om vores lejelighed. Det var noget gammelt lort, og jeg var også syg hele tiden. Jeg havde astmatisk bronkitis hele tiden og det var pga fugt. Men jeg ønsker dig god bedring. Kram Jeanne

Anmeld

25. januar 2008

Honningblomst

Stkkels jer:( Her har vi også alle fire været syge næsten hele december, tror dog ikke jeg kan give huset skylden, men måske alle de forældre som vælger at sende syge børn i dp...øv, hvor kan det gøre mig gal>( og ked:'( at Konrad lige bliver rask, kommer i dp og så bliver syg igen. Heldigvis er jeg studerende og det giver rigtig meget fleksibilitet. God bedring...håber snart vi alle kan kalde os friske igen.. Knus herfra...

Anmeld

26. januar 2008

Pia.

Vil give dig ret Eva, jeg er også ved at blive vandvittig over de forældre der aflevere et barn alt for tidligt. dette har også resulteret i at Mille er syg for anden gang inden for 14 dage med Opkast. det bliver ved at være over i børnehaven. får sgu lyst til at holde hende hjemme til jeg ved der ikke er mere af alt det.

Mikkel har også lige ligget og de fik begge smittet deres far, Mads er den eneste der er sluppet af børnene.

>(Men uuhh hvor bliver jeg også tosset >(

God weekend, Pia som bare håber Mille er nogen lunde frisk til i morgen da lille Malou skal døbes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.