Æv hvor er jeg bare træt af sygdom nu. Syntes at det er ved at være formeget nu. Siden vi fik den lejlighed vi bor i nu, (okt. 07) har jeg ligget syg med forkøelse influenza 4 gange, Mathine har ligget 6 gange, hendes Atsma er blevet så forværrert nu at hun er oppe at få de højeste doser nu. Lejligheden er kold, det trækker ind af vinduesrammer, samt væggende er meget kolde da vi bor ud til en port, og de vik ikke isolere >(.
Jeg lufter ud 2-3 gange dagligt i min 30 min, Og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op efterhånden. Jeg er pt arb løs, men kan jo ikke få et job når vi ligger syge hele tiden, og få pengene til at slå til på kontanthjælp er jo heller ikke nemt.
Jeg ved at det er pga lejligheden, vi ligger syge. Men det er jo ikke til at få noget andet at bo i herinde i kbh. Jeg ved der er masser af lejligheder i kbh omegn, men pga mit hjerte er jeg jo nødt til at ha mit netværk meget tæt på hvor jeg bor, for ellers var jeg skam flyttet væk fra byens larm og os.
Jeg ved at det er en masse brok fra min side af, men jeg aner ikke hvad jeg eftehånden skal stille op med det hele, for det bider jo sig selv i halen hele tiden. Gode råd og andre indput modtages med kyshånd.
Kh Jannie
Anmeld