blev slet ikke Prag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Muffinmus

Ja, vi er så spontane at vi nu har planlagt forlænge weekend UDEN børn om 13 dages tid:-) Bare sådan lige. Først snakkede vi om Prag for det ville jeg gere se når nu alle havde været der.
MEn NEJ, vi tog en heeeelt anden drejning og slog os løs.
Så, de damer, den 28 maj kl 11.20 ca vil mig og min mand hoppe i shortsene og tulle rundt nede i Torremolina i Malaga, costa del Sol i syd Spanien.
Javist er det kun 4 dage, men for filan jeg glæder mig.
Der bliver vist mellem 20-24 grader dernede i de dage, men lad os se om de når at ændre det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Louise mortil4

MariaE skriver:

Ja, vi er så spontane at vi nu har planlagt forlænge weekend UDEN børn om 13 dages tid:-) Bare sådan lige. Først snakkede vi om Prag for det ville jeg gere se når nu alle havde været der.
MEn NEJ, vi tog en heeeelt anden drejning og slog os løs.
Så, de damer, den 28 maj kl 11.20 ca vil mig og min mand hoppe i shortsene og tulle rundt nede i Torremolina i Malaga, costa del Sol i syd Spanien.
Javist er det kun 4 dage, men for filan jeg glæder mig.
Der bliver vist mellem 20-24 grader dernede i de dage, men lad os se om de når at ændre det.

ej hvor lækkert Håber i får en super dejlig tur

Anmeld

15. maj 2010

..

Hvor fedt!! Håber I får en helt fantastisk tur

Anmeld

16. maj 2010

Lene76

hvor fedt, bare det var mig...... rigtig go tur

Anmeld

16. maj 2010

Monica

Hold nu kæft hvor er jeg misundelig...

Anmeld

16. maj 2010

linemus

Ej hvor lækkert! Bliver også drønmisundelig Der er bare så lækkert ved Costa del Sol. Min mor har et lille hus i Almunecar (til den anden side af Malaga), så vi har været der nogle gange, det er bare mega længe siden, og vi drømmer også om en par-tur derned.

Hvor meget har I givet for turen?

- Line

Anmeld

16. maj 2010

Kaufie

Nok er Prag en hyggelig by - men....ja, solferie med manden uden unger... dét er sgu da paradis!!!

Anmeld

16. maj 2010

Muffinmus

linemus skriver:

Ej hvor lækkert! Bliver også drønmisundelig Der er bare så lækkert ved Costa del Sol. Min mor har et lille hus i Almunecar (til den anden side af Malaga), så vi har været der nogle gange, det er bare mega længe siden, og vi drømmer også om en par-tur derned.

Hvor meget har I givet for turen?

- Line

Pænt meget,men vi kunne ikke få fri til en hel uge nu her, ellers var vi taget afsetd alle sammen i en uge i stedet for.

Men turen koster ca 2750 kr pr person:-)

Anmeld

16. maj 2010

Anja

Det ser super lækkert ud!

Anmeld

16. maj 2010

Muffinmus

Jamen hotellet er ikke noget særligt, men det har da pool og ligger super godt. Og det var det vigtigste for os:-)

Og lidt tosset at tage derned for 4 dage, men skidt pyt, så har vi prøvet det også:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.