Maven 28+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Jibbe

Tja jeg venter spændt på manden og skal have tiden til at gå... så her er lige et billede af maven... Synes godt nok den er ved at være STOR! 2 måneder endnu, jeg ender jo med at vralte inden han har vokset sig stor og stærk og kommer ud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

smokin

Jibbe skriver:

Tja jeg venter spændt på manden og skal have tiden til at gå... så her er lige et billede af maven... Synes godt nok den er ved at være STOR! 2 måneder endnu, jeg ender jo med at vralte inden han har vokset sig stor og stærk og kommer ud!

Du ser dejlig ud... og bare rolig, den kan blive meget større!

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

Ih hvor er du altså smuk, Rigtig rigtig flot mave du har. 

Anmeld

15. maj 2010

Jibbe

Zette skriver:

Du ser dejlig ud... og bare rolig, den kan blive meget større!

Ja jeg frygter godt nok sommeren der kommer med den mave

Anmeld

15. maj 2010

Jibbe

Chalala85 skriver:

Ih hvor er du altså smuk, Rigtig rigtig flot mave du har. 

Tak

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Jibbe skriver:

Ja jeg frygter godt nok sommeren der kommer med den mave

Den anden dag rendte jeg rundt i undertøj, jeg svedte simpelthen så meget. Så ringede min kusine (hun skulle forbi og låne en kjole da hun også er gravid) og jeg nægtede at tage tøj på fordi jeg havde det så varmt. Så jeg kan godt forstå du ikke glæder dig til sommeren. Jeg synes allerede nu det er meget lummert

Anmeld

16. maj 2010

Jibbe

Zette skriver:

Den anden dag rendte jeg rundt i undertøj, jeg svedte simpelthen så meget. Så ringede min kusine (hun skulle forbi og låne en kjole da hun også er gravid) og jeg nægtede at tage tøj på fordi jeg havde det så varmt. Så jeg kan godt forstå du ikke glæder dig til sommeren. Jeg synes allerede nu det er meget lummert

Ja og jeg har arvet lidt for mange af min mors grønlændergener... alt over 20 grader er hedebølge for mig... Halleluja for et badekar man kan fylde med koldt vand! Men lige meget hvor varmt jeg får det så er han det værd

Anmeld

16. maj 2010

Mira0911

Sikke en fin mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.