Hej piger,
Jeg har valgt at være anonym da jeg ikke ved hvad jeg skal gøre endnu og derfor ikke ønsker mit ansigt på emnet pt, håber forståelse for dette. 
Jeg står i den situation at jeg har en veninde som jeg har kendt i 8 år efterhånden. Hun har bag min ryg svinet min kæreste til og mig
Hvad hun har sagt er lidt irrelevant da nogen måske kan genkende det. Men det handler om økonomi og sexliv.
Jeg er meget meget frustreret og skuffet og ikke mindst tosset da det der er blevet sagt var noget der skulle blive mellem os og det hun selv har tilføjet endten er løgn eller hendes egen mening om tingene som hun ikke har sagt til mig.
Jeg ved disse ting da en af mine venner kom til at tale over sig og hver ting der kom frem kan bare ikke være en løgn fra hans mund. Han ville ikke vide disse ting ellers.
Jeg har konfronteret hende med det men hun benægter hårnakket!
Jeg er fortvivlet fordi jeg ikke ved om jeg skal bevare mit venskab til hende. Jeg føler hun har forrrådt mig og misbrugt min tillid på det groveste.
Jeg tror ikke jeg ønsker venskabet mere, min kæreste har sagt hun ikke er velkommen i vores hjem længere hvilket jeg har fuld forståelse for da det er gået mindst lige så meget udover ham.
Min veninde har lige mistet sin morfar og er i kulkælderen pågrund af det plus hun har nogle psykiske problemer som gør hun ikke har lyst til at arbejde osv. I den sammenhæng har jeg lidt svært ved at skulle fortælle hende det nu hvis jeg ikke ønsker hendes venskab mere.
Når hun ringer gider jeg ikke tage den længere, når hun skriver svarer jeg kort men slet ikke som førhen.
Jeg er virkelig forvirret.. mit hjerte er knust over det hun har sagt så et sted har jeg nok svaret...
Undskyld det blev lidt langt. Håber du vil give en råd hvis du ligger inde med et.
Anmeld