Hvilken taske har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Kloster

Hej tøser...

Jeg er helt taske-forvirret.... Vil gerne gå med taske og synes, det er sååå praktisk, jeg altid har "alt" med. Men alligevel tager jeg mobil, nøgler og tegnebog med ind i butikkerne og handler.

Er det store mule-pose-tasker, der er top moderne nu ell er det små  canvas-tasker, der også skal hænge skråt over kroppen.

Opdater mig, tøser....

Jeg er en lav tøs på kun 158 cm, så jeg synes bare, at min mule-pose-taske n ærmest hænger nede ved mine ankler. Så den bruger jeg ikke så tit...

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Kloster skriver:

Hej tøser...

Jeg er helt taske-forvirret.... Vil gerne gå med taske og synes, det er sååå praktisk, jeg altid har "alt" med. Men alligevel tager jeg mobil, nøgler og tegnebog med ind i butikkerne og handler.

Er det store mule-pose-tasker, der er top moderne nu ell er det små  canvas-tasker, der også skal hænge skråt over kroppen.

Opdater mig, tøser....

Jeg er en lav tøs på kun 158 cm, så jeg synes bare, at min mule-pose-taske n ærmest hænger nede ved mine ankler. Så den bruger jeg ikke så tit...

VH Kloster

hmmm jeg har en dejlig klassisk sort Adax taske...

der kan være både det ene og det andet... pt tror jeg den indeholder..

lommetørklæder, to læbepromader, to prøvetuber med håndcreme, mobil, to sæt nøgler, hånd desinfektion.... plus det løse....

Anmeld

15. maj 2010

NoName

Jeg har en Esprit taske, er bare super glad for den, det kan være meget i den. lige pt indeholder den pung, mobil, kleenex, håndcreme, lille make-up pung, en pakke tyggegummi og en pose bolscher og der er stadig masser af plads...

NoName

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2010

Kloster

Har I jeres tasker med overalt (butikker, når I handler, henter børn, besøger venner osv)

Når der kun er 1 strop og den er kort, falder den så ikke ned af jeres skuldre? Og hvad gør I så?

Jeg har nok næsten ingen skuldre, for mine tasker falder altid af skulderen og hænger så på albuen. Det er jeg bare ikke ret vild med.

Anmeld

15. maj 2010

NoName

Har I jeres tasker med overalt (butikker, når I handler, henter børn, besøger venner osv)

Når der kun er 1 strop og den er kort, falder den så ikke ned af jeres skuldre? Og hvad gør I så?

Jeg har nok næsten ingen skuldre, for mine tasker falder altid af skulderen og hænger så på albuen. Det er jeg bare ikke ret vild med.

Ja har den med over alt... føler mig nøgen uden den... Falder den ned, kører jeg den bare op på plads igen...

Anmeld

15. maj 2010

Kristina V

Jeg har altid brugt min dejlige octopus taske i lilla farver.. ELSKER den og man kan bare ha så meget med(havde endda ekstra bleer med til Karoline.

Men efter vi har fået Alexander bruger jeg min pusletaske.. Den er nu også rigtig fin, men glæder mig til al det pusle-haløj er ovre...

Anmeld

15. maj 2010

Kloster

noname skriver:

Ja har den med over alt... føler mig nøgen uden den... Falder den ned, kører jeg den bare op på plads igen...

Den falder måske ikke så tit ned??

Synes mine skuldertasker falder ned hele hele hele tiden.

Anmeld

15. maj 2010

Kloster

Skal nok bare tage mig sammen, være tålmodig også vænne mig til at gå ned taske.... Uanset om den falder ned.

Jeg har nok 15-20 tasker. Elsker tasker, men bruger dem bare ikke optimalt...

Har I nogle fif....

Anmeld

15. maj 2010

NoName

Kloster skriver:

Den falder måske ikke så tit ned??

Synes mine skuldertasker falder ned hele hele hele tiden.

Synes ikke den falder ret tit, men det tænker jeg ikke rigtig over...

Nogen gange kan tasken og jeg enes andre dage ikke... sådan er det jo med alt ikke???

Anmeld

15. maj 2010

oo

jeg har en lille brun "læder"taske der hænger skråt over kroppen fra h&m jeg skal bare kunne have en bog, min pung, nøgler, tlf og læbepomad så er jeg glad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.