NF- scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

silden85

jeg skal til NF på tirsdag, jeg glæder mig rigtigt meget men jeg er også rigtigt nervøs så i må gerne krydse finger for mig på tirsdag kl. 10.50

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

roenlund

krydser alt der kan krydses

Anmeld

15. maj 2010

Christina31

Held & lykke med NF- Scanning på tirsdag, det skal nok gå rigtig godt.

Jeg var selv rigtig nervøs, inden vi skulle afsted til NF- skanning i slutningen af marts. Så det føles som om, at man har vundet den helt store gevinst, når man går det fra med fine scanningsbilleder i hånden.

Jeg skal til MD- skanning om 12 dage, og er ved at være meget spændt og noget nervøs. Den ene bekyring tager den anden igennem hele graviditeten.

Anmeld

15. maj 2010

frumor

Held og lykke!! Jeg krydser alt hvad jeg kan!!!!

KH Frumor

Anmeld

16. maj 2010

Assi

held og lykke!

Anmeld

16. maj 2010

silden85

mange tak skal nok opdater på tirsdag

Anmeld

17. maj 2010

misslea

silden85 skriver:

mange tak skal nok opdater på tirsdag

Iiihhh hvor er det spændende.....!! Du skal glæde dig RIGTIG meget... det er sååå fantastisk at se den lille bebs derinde for første gang...!!! Vi var også rigtig nervøse... tror de fleste føler sådan.. man er jo hunde-angst for, at der skulle være noget galt!! Men heldigvis er det meget sjældent tilfældet!!

Vi var til scanning på privatklinik d. 8. maj og det var det største øjeblik i vores liv.... iihhh hvor var det en STOR oplevelse!! Vi skal til MD scanning her på fredag, men denne gang er vi knapt så nervøse, da vi jo fik at vide til scanningen d. 8, så alt så fint ud, og at vores lille pige er vokset og udviklet som hun skal!!!

Rigtig meget held og lykke i morgen... skal nok  for jer!!!

Mange  fra Lea 20+0

Anmeld

17. maj 2010

silden85

misslea skriver:

Iiihhh hvor er det spændende.....!! Du skal glæde dig RIGTIG meget... det er sååå fantastisk at se den lille bebs derinde for første gang...!!! Vi var også rigtig nervøse... tror de fleste føler sådan.. man er jo hunde-angst for, at der skulle være noget galt!! Men heldigvis er det meget sjældent tilfældet!!

Vi var til scanning på privatklinik d. 8. maj og det var det største øjeblik i vores liv.... iihhh hvor var det en STOR oplevelse!! Vi skal til MD scanning her på fredag, men denne gang er vi knapt så nervøse, da vi jo fik at vide til scanningen d. 8, så alt så fint ud, og at vores lille pige er vokset og udviklet som hun skal!!!

Rigtig meget held og lykke i morgen... skal nok  for jer!!!

Mange  fra Lea 20+0

det er anden gang vi skal se den bette, for da jeg var 7+1 havde vi købt en scanning på en privatklnik, og alt så godt ud den gang, det er virkelig den bedste oplevelse man kan få se at der lever noget inde i sig

Anmeld

18. maj 2010

silden85

Så er skanningen overstået, og alt gik bare så godt.

Nakkefolden var superflot, og vores risikovurdering var MEGET lav, den lå på 1:19000 ca.

der var en lægestuderne med inde for at  se hvordan man scannede, og efter hun var færdig, spurgte hun om det var iorden at han prøvede at scanne lidt på mig? og det var selvfølgelig helt iorden, for så kunne vi bare se noget mere af vores lille guldklump

Det var den smukkeste lille baby der lå derinde og slappede af. og lige pludselig fik den hikke, også bevægede den sig løst, da han skulle scanne, også kom jordmorede ind igen, og sagde at det hele var rigtigt godt, også spurgte hun om jeg havde noget imod at hun scannede igen, for jeg var rigtigt god at scanne på, for så ville hun sende noget til london (ved ikke lige til hvad, men hvis noget med at bibeholde hendes certificering) men det sagde jeg ja til, men den lille lå forkert, til det som hun skulle bruge billeder til. Men jeg blev scannet i lidt over 30 min, men det var nogen rigtigt dejlige minutter

Anmeld

18. maj 2010

roenlund

hvor er det bare fedt at i havde en rigtig god oplevelse

Jeg glæder mig vildt til MD men synes der er vild lang tid til, glæder mig bare sådan til at se at den lille har det godt og evt få at vide hvad det bliver...

Mvh Mia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.