Natamning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Tulle28

Hej piger,

Jeg er begyndt at ligge ned om natten og amme i sengen, hvilket er SÅ rart. Vi falder som regel begge to i søvn og når jeg så vågner plejer jeg at lægge hende op på skulderen, men ofte vågner hun ofte og falder så ikke i søvn lige med det samme igen.

Hvad gør I mht. at bøvse af? Er det overhovedet nødvendigt at bøvse dem om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Mussen2

Åh, det er bare så rart og nemt at ligge-amme om natten. Jeg har aldrig gjort andet. Jeg bøvsede hende aldrig af - men ved ikke om det er forkert. det fungerede for os. Om dagen bøvsede jeg hende altid af, da det var tiltrængt. Jeg forestiller mig de er mere afslappede og "hygge-spiser" om natten?!

tillykke med at du har fundet en metode, som fungerer for dig.

Anmeld

15. maj 2010

Cris

Jeg har hellere ikke bøvsede dem om natten... en gang i mellem kunne jeg mærke/høre at der noget i vejen og tog dem op og så kom en bøvs.

Anmeld

15. maj 2010

forår

Jeg ligger osse ned og ammer om natten, super dejligt og nemt.

Jeg bøvser hende ikke af, jeg ligger hende direkte over i senge når hun er færdig, også falder hun i søvn med det samme igen, dejligt.

Jeg har spurgt min sp om det var ok ikke at bøvse af om natten, og det sagde hun ja til.

Dea

Anmeld

15. maj 2010

Halbschön

Tulle28 skriver:

Hej piger,

Jeg er begyndt at ligge ned om natten og amme i sengen, hvilket er SÅ rart. Vi falder som regel begge to i søvn og når jeg så vågner plejer jeg at lægge hende op på skulderen, men ofte vågner hun ofte og falder så ikke i søvn lige med det samme igen.

Hvad gør I mht. at bøvse af? Er det overhovedet nødvendigt at bøvse dem om natten?

hejsa,

Da jeg ammede Nicolai om natten faldte han også bare i søvn sammen med mig ved siden af, og ham har jeg aldrig bøvset af.. SP sagde det var helt okay ;-).

Anmeld

15. maj 2010

Tulle28

Åh det er jeg glad for at høre, for det er jo nemmest bare at lægge hende sovende over i hendes seng. Vi har haft nogle nætter, hvor hun er vågnet op og har "snakket" løs den næste halve time... Gaaab altså 

Anmeld

15. maj 2010

LRJ

Tulle28 skriver:

Åh det er jeg glad for at høre, for det er jo nemmest bare at lægge hende sovende over i hendes seng. Vi har haft nogle nætter, hvor hun er vågnet op og har "snakket" løs den næste halve time... Gaaab altså 

jeg fik af vide inde på sygehuset da jeg havde født og amningen rigtigt gik igang at når hun spiste om natten liggende på min mave eller på siden, så skulle jeg bare lade hende falde i søvn for hun prutter bare bøvsen ud så

sådanne ture får min datter os, og det er hver nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.