gode råd er dyre.... halsbrand / kramper....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

puttecolle

jeg vågner om natten med en voldsom hasbrand og mine krampper er begyndt så småt at komme. der er en der har fortalt mig at han skal et stykke håndsæbbe under top madrassen i fodenden har ikke afprøvet det endnu...

men er der nogle der har nogle gode råd og som virker til halsbrand?

nicole 20+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

XXSS

Jeg havde selv lægkramper sidst i graviditeten sidste gang vildt ubehageligt. Men med hensyn til de sure opstød så kan man få nogle piller imod det - som tager det værste, jeg tror ikke at du som sådan kan "gøre" noget selv idet det er fordi der bliver presset på dine indre organer.

Anmeld

15. maj 2010

puttecolle

tanja78 det er bare møj trals.. pillerne virker ikke på mig har snart prøvet rigtigt mange...

Anmeld

29. juni 2010

Sirimor

Mod halsbrand: Spis tidlig aftensmad, gerne inden kl 17. Og spis intet senere, drik kun vand om aftenen. Inden du går i seng drik et par glas mælk. Prøv evt. gravicon - lægger en hinde på din mavesyre. Men når du har taget dem, må du intet drikke eller spise bagefter.

Mod kramper i kroppen: Vene pumpeøvelser. Nogle siger også at magnesium virker. Ellers når du får krampe fx i læggen. Så skal du have foden ned på et koldt underlag, evt. kold bruser, så går det hurtigere væk.

Jeg håber, at du kan bruge nogle af rådende. Pøj, pøj.

Anmeld

29. juni 2010

Corn

Mod halsbrand virker mandler... De må ikke være smuttede, bare tag et par stykker, de er lidt "sundere" end piller og tabletter...

Kramper var jeg oppe og gå væk om natten, men kan også nogen gange tages i opløbet ved at flexe foden...

Anmeld

1. juli 2010

puttecolle

har fundet ud af at med min halsbrand der virker sødmælk en hel L om aften..

mine kramper er der ingen ting der hjælper når jeg får dem så kan jeg ikke gå i flere dage efter, og får oven i købet sat nåle for det men intet hjælper snøft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.