Hjælp til mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Mor til L&S

HEJ PIGER

HAR BRUG FOR HURTIG HJÆLP HER

JEG HAR KØBT NAN 1 MÆLKEPULVER TIL SUPPLERING AF BRYST OG HER KOMMER MINE SPØRGSMÅL...

SKAL MAN BRUGE KOGT AFKØLET VAND??? ELLER KAN MAN BRUGE VAND FRA HANEN OG SÅ VARME DET I EVT MICRO???

NÅR MAN SÅ HAR LAVET EN BLANDNING OG EVT SKAL PÅ BESØG HOS NOGLE ELLER PÅ TUR, KAN MAN SÅ LIGE VARME DEN IGEN I EVT MICRO??? ELLER MÅ MAN IKKE DET??

hVIS MAN MÅ, SKAL DEN SÅ VÆRE PÅ KØL INDTIL?? ELLER KAN MAN HAVE DEN MED I TASKEN???

HÅBER I FORSTÅR MINE ?????

TAK FORDI I GIDER SVARE OG HJÆLPE MIG

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Halbschön

Rollo skriver:

HEJ PIGER

HAR BRUG FOR HURTIG HJÆLP HER

JEG HAR KØBT NAN 1 MÆLKEPULVER TIL SUPPLERING AF BRYST OG HER KOMMER MINE SPØRGSMÅL...

SKAL MAN BRUGE KOGT AFKØLET VAND??? ELLER KAN MAN BRUGE VAND FRA HANEN OG SÅ VARME DET I EVT MICRO???

NÅR MAN SÅ HAR LAVET EN BLANDNING OG EVT SKAL PÅ BESØG HOS NOGLE ELLER PÅ TUR, KAN MAN SÅ LIGE VARME DEN IGEN I EVT MICRO??? ELLER MÅ MAN IKKE DET??

hVIS MAN MÅ, SKAL DEN SÅ VÆRE PÅ KØL INDTIL?? ELLER KAN MAN HAVE DEN MED I TASKEN???

HÅBER I FORSTÅR MINE ?????

TAK FORDI I GIDER SVARE OG HJÆLPE MIG

KNUS

Indtil baby er 4mdr skal vandet være kogt.. Jeg gjorde flg:

Kog vandet i elkedel og hæld på flasker...

I køleskabet med flasker.. Afmålt med de antal ml baby skal have..

Når du så skal bruge en flaske tager du den ud af køleskabet og varmer den op i mikroen... Ca 20-25sek... Så tager du den ud og putter MME-pulver i, og ryster... Vups - mad ;-)

Når I er på tur så tag en termoflaske med, med afkogt vand, så er det nemt lige at lave en blanding.. Blandingen skal helst være så frisk som mulig... Ellers er jeg STOR fan er MME-brikkerne når jeg er ude.. Bare lige i flasken, og så en tur i mikroen..

Anmeld

15. maj 2010

Mor til L&S

Hej

1000 tak for svar

Så jeg må gerne varme den igen så længe der ikke er mælkepulver i???

Jeg må ikke koge vand i elkeddel, køle den ned, tilsætte mme og så varme den op igen senere??

Skal lige være 100 % sikker på at jeg forstår dig

Knus

Anmeld

15. maj 2010

Halbschön

Rollo skriver:

Hej

1000 tak for svar

Så jeg må gerne varme den igen så længe der ikke er mælkepulver i???

Jeg må ikke koge vand i elkeddel, køle den ned, tilsætte mme og så varme den op igen senere??

Skal lige være 100 % sikker på at jeg forstår dig

Knus

Hmm, altså jeg tror det er bedst at det så frisk som muligt.. Altså at du først putter pulver i lige når flasken skal bruges.. Dette fordi at mælken er en perfekt grobund for bakterier... Så bare ha flaskerne til at stå i køleskabet med afkogt vand - fx med 120ml i, så de er klar til brug.. Og når så baby er sulten så varmer du flasken med vand og tilsætter pulver bagefter.. Og så må du ikke gemmer rester til et andet måltid... Til ture vil jeg anbefale NAN1-brikkerne.. De er så dejlig nemme, fordi man ikke skal stå med både pulver og vand..

;-)

Anmeld

15. maj 2010

Mor til L&S

Super

Så har jeg forstået det rigtigt Endnu engang TAK for hjælpen

God weekend...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.