Ha ha, mini teen Filuca;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Tina2

Idag sad vi i bilen og snakkede om Fårup sommerland, og hvor fedt det blir at komme derop igen snart:-)

Filuca er jo HELT vild med rutsjebanerne deroppe, så dem snakker hun rigtig meget om... Jeg sagde jo at jeg jo måtte springe dem over i år pga maven......

Filuca snakkede videre og så kom det bare sådan total teenageagtigt "Ej mor, "Falken" (en af de rigtig store rutsjebaner med meget høj fart) er bare total psyko, synes du ik"???

What???? PSYKO??? Ha ha ha ha !!!!!!! Jeg skreg bare af grin og spurgte hende hvor det teenageudtryk kom fra og det var selvfølgelig fra nogle i børnehaven.....

Det lød altså bare sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

tumle81

Ja det  er utroligt hvad de finder på at sige...

Victoria er også begyndt at synes at noget er vildt sindssygt eller mega sejt. Der er kkommet en helt anden pige efter hun er startet SFO...

Knus Kathrina

Anmeld

17. maj 2010

Muslingen

Ha ha!

Da vi kiggede på nyt køkken forleden dag, viste jeg Amalie en køkkenvask jeg syntes var pæn. Så sagde hun "årrrhh den er bare herre flot".

Og der  kommer også jævnligt udtryk som mega sød, den er fed osv.

Ja de bliver store!

Kh Fie

Anmeld

18. maj 2010

Tina2

Ha ha ha, ja de er simpelthen for gode i deres udtalelser pt  Milas er begyndt at sige "av for suuuulan" når han slår sig, ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.