Kagebager nær Helsingør...? (ell. københavnsområdet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.194 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

*Sofie*

Hej

Min datter blir 1 år den 29. maj og vi ska holde fødselsdag den 30. (søndag) 
Jeg sys det kunne være helt fantastisk hvis jeg kunne servere en super flot kage for vores gæster.
Er her en dygtig kagebager, som bor omkring Helsingør, der ku tænke sig at lave en fin fødselsdagskage til os ?
(Hvis kagen må stå i et køleskab natten over, ka jeg os hente den i Københavnsområdet om lørdagen)
Jeg er vild med de kager I laver, og endelig har jeg en rigtig god 'undskyldning' for at smage en. 
Glæder mig til at høre fra dig !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

tymini

Hej med dig )

Hvis du kan bruge mig, skal du være velkommen. Jeg bor i Gladsaxe/København og du kan se mine kager her: www.123hjemmeside.dk/Rikkesfestkager

Mvh Rikke )

Anmeld

23. maj 2010

*Sofie*

tymini skriver:

Hej med dig )

Hvis du kan bruge mig, skal du være velkommen. Jeg bor i Gladsaxe/København og du kan se mine kager her: www.123hjemmeside.dk/Rikkesfestkager

Mvh Rikke )

Hej Rikke

Jamen det er er da dig, der ska lave min kage, er det ikk ? *LoL*
Vidste ikk at du også var herinde

Anmeld

23. maj 2010

Nova's mor

tymini skriver:

Hej med dig )

Mvh Rikke )

Neeej hvor er jeg glad for det indslag, mangler også en til at lave kagen til min datters barnedåb 7/8 og så bor du i Gladsaxe, det kunne ikke være bedre, bor selv i Lyngby. Jeg kunne godt tænke mig, at vide hvad prisen ca lå på, kagen er til 45 personer. Og fyldet finder vi ud af sammen, for jeg har ikke en dyt forstand på det..

En glad Jane

Anmeld

6. juni 2010

tymini

Hi, hi.. Har ikke været herinde længe, men jo, jo det er da mig Sofie )

Og Jane... Jeg skal da vist også lave din ;o)

Rikke

Anmeld

6. juni 2010

*Sofie*

tymini skriver:

Hi, hi.. Har ikke været herinde længe, men jo, jo det er da mig Sofie )

Og Jane... Jeg skal da vist også lave din ;o)

Rikke

Er lidt ked af at jeg ikk nåede at møde dig
Hold da kæft, hvor var kagen bare flot ! Totalt farveorgie...Simpelthen perfekt !
Og så smagte den pragtfuldt ! Mums !

Anmeld

6. juni 2010

Nadia&Daniel

Ihhh tror sgu min bøn er blevet hørt

Min forlovede har fødselsdag den 11 juli - ham runder et skrap hjørne - 25 år Om morgen kommer familien til brunch og om aften kommer drengene fra hans herreklub.. Så kunne det være lidt sejt at overraske ham (og de andre) med en fed kage

Hvad er prisen på en fodboldkage til 7 drenge?? + måske også en kage til om formiddagen med familien - 6 personer??

Anmeld

6. juni 2010

mariamiss6

*Sofie* skriver:

Er lidt ked af at jeg ikk nåede at møde dig
Hold da kæft, hvor var kagen bare flot ! Totalt farveorgie...Simpelthen perfekt !
Og så smagte den pragtfuldt ! Mums !

Billede?

Anmeld

16. juni 2010

tymini

Godt at høre Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.