hvem er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes lige vi skal lave en præsentationsrunde herinde, selvom vi har haft lidt i kvartals gruppen (inden termin).

Jeg hedder Caroline, er 24 år og bor i Gjern (Silkeborg) sammen med min kæreste Daniel. Vi fik d.18/2 vores første barn - en skøn prinsesse, Laura! Hun blev taget ved kejsersnit da hun vendte forkert og de ikke kunne vende hende.

Vi skal have barnedåb d.5/6 og efter det pakker vi så småt vores hus ned og flytter til Sjælland hvor jeg oprindeligt er fra.

Jeg læser, når jeg ikke er på barsel, serviceøkonomi og afsluttede 2 uger inden fødslen mit speciale i sport og event management Når jeg kommer tilbage efter barsel mangler jeg min hovedopgave og så er jeg færdiguddannet.

Det var lidt om mig

Knus Caroline og Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

lion

Jeg synes lige vi skal lave en præsentationsrunde herinde, selvom vi har haft lidt i kvartals gruppen (inden termin).

Hvem er jeg........

Jeg hedder Helene og er 27 år og jeg bor i Tingbjerg/Brønshøj et stykke ude for København sammen med min kæreste Jacob.

Vi har Cassandra fra 3 aug 2008, hun kom til verden 42+0, jeg fik murre i kroppen kl. 03 d. 2 aug og hun blev født 2.29 d. 3 aug, 4330gr og 52 cm. Vi har også Julius fra d. 27 feb 2010 og han kom til verden 41+1, igen fik jeg murre i kroppen kl. 5 og kl. 12.27 sammen dag kom ham til verden på mit søsters badeværelsets gulv, 49 cm og 3200gr.

Vi holdte barnedåb d. 15 maj og den gik rigtig godt, Julius sagde ingenting under dåben, enten sov ham eller fik mad og da han blev dåbt kiggede han meget facineret på præsten.

Hvis jeg ikk er på barsel, arbejder jeg som 1 ass i en netto, men tænkter at skifte job. Jeg har en uddannelse som modelsyer, men jeg bruger den ikk lige for tiden.

*Det var lidt om mig.

Helene, Cassandra og Julius

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.