velkommen til!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej alle i skønne mødre til fantastiske feb. 2010 børn

Lad os indvie gruppen og bruge hinanden herinde til at dele glæder og sorger, søge gode råd og alt hvad vi ellers kunne have lyst til...

Jeg har selv Laura fra d.18. Vi har i dag været til 3 mdr. vaccine og nu har musen feber Det var rigtig hårdt at se sin lille guldklump blive stukket, men heldigvis var hun nem at trøste!

Jeg håber at der kommer til at være en masse aktivitet i vores gruppe! Vi er i hvert fald, så vidt jeg kunne se, mange februar mødre herinde

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

lion

Caroline86 skriver:

Hej alle i skønne mødre til fantastiske feb. 2010 børn

Lad os indvie gruppen og bruge hinanden herinde til at dele glæder og sorger, søge gode råd og alt hvad vi ellers kunne have lyst til...

Jeg har selv Laura fra d.18. Vi har i dag været til 3 mdr. vaccine og nu har musen feber Det var rigtig hårdt at se sin lille guldklump blive stukket, men heldigvis var hun nem at trøste!

Jeg håber at der kommer til at være en masse aktivitet i vores gruppe! Vi er i hvert fald, så vidt jeg kunne se, mange februar mødre herinde

Knus Caroline

Ja lad os indvie denne gruppe, for vi er jo rigtig mange med feb. børn.

Jeg har Julius Alexander fra d. 27 feb.

Han skal vaccineres d. 27 maj, den dag er han 3 mdr.m Jeg håber lidt han tager det som hans søster gjorde det, i stiv arm eller sov fra det hele når hun kom hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.