Hejsa, vores den ældste fik høj feber 4 dage før hans 1 års fødselsdag (altså en måned yngre end din søn).
Han havde mellem 40,5 og 41,4 i feber, men der var ikke nogen læge der tilså ham.
Vi tog alt tøjet af ham, og så fik han sutflaske, for der drak han mere end med kop, og så fik han lov til at få lidt saft i vandet så det smagte sødt, men det meste af tiden ville han helst have rent vand.
Han havde høj feber i 3 dage, og da vi kom til et års undersøgelse var lægen konklusion at han nok havde haft 3 dags feber 
Det har jeg aldrig hørt om før, men det er der åbentbart en sygdom der hedder!!!
Vores dreng var selvføglelig træt og mat i det, men jeg var aldrig rigtig bekrymret for ham. -altså jeg havde ikke på fornemmelsen at der var noget 'helt galt'.
Hvis du 'blot' observere at han har høj feber, så ville jeg tage det stille og roligt. Men hvis du har på fornemmelsen at han fejler et eller andet helt vildt, ja, så skal man selvfølgelig tage afsted.
men det er altså helt normalt at små børn kan få meget høj feber!
God bedring, og husk: Masser af væske!!!! Det er mega vigtigt! (det ved du godt, men jeg måtte bare lige sige det igen)
Anmeld