Ægløsning under mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

stenbukken

Jeg skrev i forgårs følgende indlæg:

.....................................................................................................
Jeg startede op med Pergotime i sidste uge og har idag været til scanning.
Der var to store æg i den side, som desværre ikke fungere. Men i den anden side var der et endnu større æg :-)
Jeg skal mandag morgen tage en sprøjte med Ovitrelle og får så ægløsning tirsdag aften (så nu er det bare igang :-D)

Hun var meget optimistisk pga. æggets str. og min kæreste sædkvalitet ( som ligger på 60 :-D)

Jeg er bare så træt i de her dage og har hovedpine konstant.
Derudover bløder jeg stadig - det skyldes min slimhinde (den så meget grumset ud på scanningen, men hun mente godt, at et æg ville kunne sætte sig fast alligevel).
Man kunne lave en udrensning af slimhinden, men det ville kræve en anden hormonbehandling, som så ville udskyde forsøg på graviditet.

Hun sagde, at vi evt. skulle overveje insemination, hvis det ikke lykkes denne eller næste gang.
Men det vil min kæreste ikke - selvom jeg har forklaret ham, at det ikke er noget større :-(

..........................................................................................................

Jeg bløder dog stadig og igår aftes ændrede det sig og det minder nu mere om min alm. mens (dog stadig ikke så kraftig som normalt) med mere blødning og mens smerter.

Så er det jeg tænker, jeg skal jo tage Ovitrelle mandag formiddag og skulle så gerne have ægløsning tirsdag aften - men kan jeg godt bruge/få ægløsning, hvis det er min "rigtige" mens? Der sker vel ikke noget ved at tage indsprøjtningen uanset hvad?

(De holder ferie hos gynækologen en uge, så kan ikke ringe og spørge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

oo

jeg synes du skal tage Ovitrellen og så bare forsøge at blive gravid, blodet til trods. jeg udviklede selv en ca tidages blødning da jeg startede i barnløshedsbehandling. det lå fra nogle dage efter ÆL og indtil nogle dage før rigtig mens og var en konstant blødning emd rødt blod - dog ikke helt så kraftig som mens, hvor der hos mig også kommer levret blod ud

jeg fik at vide af fertilitetslægen at blødningen på ingen måde ville forhindre et æg i at sætte sig fast og blive til en graviditet, og hun havde ganske ret for i januar havde jeg blødningen som normalt, men blev imens gravid

Anmeld

14. maj 2010

stenbukken

Hmm ja, blodet til trods (jeg er en smule sippet lige netop på det punkt - men det må jeg så bide i mig )

"Min blødning" er også frisk blod, siden igår har det bare taget til i styrke (dog stadig ikke så meget som ved alm. mens)

Det jeg er mest nervøs for, er at ægget bliver befrugtet og ikke kan sætte sig fast pga. blødningen - men det gav du så lige svar på og det vil jeg så slet ikke tænke på (for det kan godt lade sig gøre alligevel )

Anmeld

14. maj 2010

oo

stenbukken skriver:

Hmm ja, blodet til trods (jeg er en smule sippet lige netop på det punkt - men det må jeg så bide i mig )

"Min blødning" er også frisk blod, siden igår har det bare taget til i styrke (dog stadig ikke så meget som ved alm. mens)

Det jeg er mest nervøs for, er at ægget bliver befrugtet og ikke kan sætte sig fast pga. blødningen - men det gav du så lige svar på og det vil jeg så slet ikke tænke på (for det kan godt lade sig gøre alligevel )

jeg kan udmærket forstå dig, jeg synes ikke det er sippet...jeg har heller aldrig kunnet dyrke sex under menstruation osv, og heldigvis startede min blødning først et par dage efter ÆL, puha...blod og sex - ej vel?! men man kan jo blive nødt til det, især når man har taget alle de hormoner

jeg håber på det bedste for jer

Anmeld

14. maj 2010

stenbukken

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.