Amning og tænder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

millesofie

Av Lille har fået tænder.. de kom sidste uge og jeg har det allerede som om jeg har hudafskrabninger på brysterene !!

og ja hun bider også.. hvad gør man??

idag prøvede jeg at sige med fast og lidt dyb stemme NEJ da hun gjorde det men ved ikke om hun forstår det

jeg taler ellers kun mildt til hende.. hun er jo kun lige 5 mån og det med tænder er jo også nyt for hende

Men hvad gør/gjorde i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

tumle81

De gange Victor har bidt mig har jeg sagt NEJ og fjernet ham. Lidt efter har jeg lagt ham til igen og hvis han fortsatte med at bide var vi altså færdige med at spise i denne omgang. Han har netop fået sin 3. tand og prøvet at bide lidt igen og jeg har gjort det samme igen, det hjælper her...

Første gang blev jeg så forskrækket at jeg nærmest kom til at skrive AVVV og nærmest flyve op i loftet, det kom helt bag på mig og gjorde vildt ondt... Han kiggede bare på mig og vrængede hele sit smukke ansigt og gav derefter et skrig og begyndte at græde, nåh mors lille pus...

Knus Kathrina

Anmeld

15. maj 2010

Moma

Christoffer fik de første 2 tænder, da han var 4 mdr. og i starten gik det godt, nu her hvor han er blevet ældre - og har 7 tænder - har han bidt et par gange - jeg tager ham fra brystet og siger bestemt nej - det fik jeg af vide fra sundhedsplejersken, at jeg skulle gøre. 

Prøvede også det samme med at komme til at skrige AAAV første gang, og så vendte han mundvigene nedad og mælken løb ud af munden på ham, mens han begyndte at græde - åh da den lille trold.

Anmeld

15. maj 2010

LinLin

Jeg stoppede da David fik tænder! Havde haft ondt pga åbne sår de første 7 uger  - og dét skulle jeg bare ikke igennem igen!

Han var i øvrigt lige præcist fyldt 6 mdr, så havde det ikke skidt med at gå helt over til flaske/grød/mos

Anmeld

15. maj 2010

Lone Jakobsen

rasmus fik tænder da han var 4 mdr, og desværre bed han rigtigt meget, så jeg stoppede....selv om jeg ellers ville ha nydt at amme lidt længere.

Anmeld

16. maj 2010

millesofie

tak for de gode råd

Jeg vil nemlig så gerne amme hende lidt længere, i hver fald om aftenen..

men jeg vil prøve det med at fjerne hende og sige NEJ

endnu en gang tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.