Dejligt med en IVF-update, og det lyder heldigvis som om livet er godt i Nordjylland.
På Fyn går det også godt, men for hulan, hvor har vi travlt i denne tid. Jeg skal for første gang føre elever op til eksamen, og jeg har det virkelig som om det er mig, der skal bevise mit værd. Jeg tror det er mindst lige så nervepirrende for mig som det er for mine elever... Samtidigt ser jeg frem til at få afsluttet det første år, og holde mig en velfortjent sommerferie.
Smilla er så sød for tiden, hun snakker HELE tiden (det er til at blive sindssyg over til tider), men hun siger de sjoveste ting, og det er virkelig skægt at være hendes mor lige pt. Hun spørger ofte om hun ikke kan få en storebror, hvilket jo af gode grunde godt kan blive lidt besværligt, men hun er også villig til at tage til takke med en lillebror, som hun så mener skal hedde 1-2-3! (Her er vi lidt uenige, for jeg vil hellere have en Otto eller en Ludvig...) Hun skal starte i børnehave 1. august, eller, dvs. hun har pladsen fra 1. juli, men jeg vil ikke starte hende op for så at holde 3 ugers ferie inden hun skal tilbage igen. Så Smilla holder ferie hele juli i år. DET bliver dejligt...
Fritid... det bruger vi ikke her hos os! Ej, okay, det er ikke helt rigtigt. Men det ER en livsstil at være efterskolelærer, men vi er heldigvis sammen om det alle 3, og det er dejligt! Nu hvor vejret er blevet bedre er vi mest i haven når vi er hjemme, og så bliver der leget og trænet med Elton og så er vi desuden igang med projekt: Tæm din have.. Det er en større opgave, og jeg er bare ikke et havemenneske, men det går langsomt men sikkert fremad!
Hold da helt op, det blev en lang smøre her fra mig! Nu skal jeg nok stoppe...
Anmeld