Update på Mikas.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

..

Så er vi sendt hjem med en åben indlæggelse, de og vi er kun blevet klogere på hvad han IKKE fejler. Nu skal vi bare vente på at få brev med svar på prøvereslultater, vente på indkaldelse til undersøgelse af overlægen igen og vente på nyt kontrolrøngten. En af de ting som de mistænker er systisk fibrose, som jeg lige har læst om og det er da godt nok en skrækkelig sygdom, så det håber jeg virkeligt ikke

Den bedste ting vi har fået ud af det her er at de har givet mig ret i at han IKKE har astma og at maskerne derfor er unødvendige..! Det er det jeg har sagt i de sidste 4-5 måneder hvor utroligt mange læger ellers har sagt at han da bare skal have masker selv om jeg har sagt at de ikke virker - mega frustrerende!!

Vi venter, krydser fingre og håber det bedste. Vi glæder os over at vi ikke længere skal igennem vagtlæger og praktiserende læge men direkte derud hvis (når) det igen bliver værre..

Tusind tusind tak for jeres søde ord og opbakning, det har givet lidt lys i en mørk tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

ivfmarie

Lad os da ikke håbe at det er CF.... Det er da rart endelig at blive hørt - nogen gange kan systemet være en noget af en lukket dør.

Lad os håbe at alle problemer forsvinder som dug for solen, så lille Mikas snart kan få lov til at være en lille kæk dengsedreng uden alt det hurlumhej okmkring sig.

Knus

Marie

Anmeld

14. maj 2010

Millebasse

Håber heller ikke for jer at det er CF.. Men, ja, må være rart endelig at blive hørt!

Sender en kæmpe krammer i jeres retning

Anmeld

14. maj 2010

Siber

håber på det bedste for jer.

Mange knus og tanker

Siber

Anmeld

14. maj 2010

Tynen

Krydser fingre for at det ikke er CF!
- Og selvfølgelig at I snart er nærmere en forklaring og diagnose.

Tænker på jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.