rødt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

starsofheaven

jeg har farvet mit hår rødt.. sys ret godt om det men det er meget rødt og vil gerne have det kobberrødt.. nogle der har erfaring eller gode råd.. overvejer at købe en mahogni rød så det blir lidt mere rd/brunt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Christinahr

Jeg tror den røde farve du har i, vil overdække en evt. ny hårfarve hvis du forsøger at omfarve. Når det først er blevet rødt er det ikke sådan lige at komme af med igen

Anmeld

14. maj 2010

starsofheaven

Christinahr skriver:

Jeg tror den røde farve du har i, vil overdække en evt. ny hårfarve hvis du forsøger at omfarve. Når det først er blevet rødt er det ikke sådan lige at komme af med igen

okay heller ik hvis jeg finder en mørk farve med stadig medd rødt i?

Anmeld

14. maj 2010

Ni-ko-li-ne

starsofheaven skriver:

okay heller ik hvis jeg finder en mørk farve med stadig medd rødt i?

joh det tror jeg godt du kan... ,måske den så bliver en anelse mere rød....

Anmeld

14. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tror ikke du skal købe en brun farve med meget rødt i da den røde farve nok skal skinne lidt igennem.

Mørke hårfarver har nemlig oftest en hel del rødt gemt i sig  da det binder farven til håret, så tror ikke det er nødvendigt. En fin mellembrun/chokobrun tror jeg kan gøre det.

Kommer også an på hvilken type farve du har brugt? Skylle farve, permanent farve, semi permanent eller henna?

Anmeld

14. maj 2010

starsofheaven

Alexis skriver:

Tror ikke du skal købe en brun farve med meget rødt i da den røde farve nok skal skinne lidt igennem.

Mørke hårfarver har nemlig oftest en hel del rødt gemt i sig  da det binder farven til håret, så tror ikke det er nødvendigt. En fin mellembrun/chokobrun tror jeg kan gøre det.

Kommer også an på hvilken type farve du har brugt? Skylle farve, permanent farve, semi permanent eller henna?

det er en fra brilliance hvad hvad den nu hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.