Venner med arbejdskollegaer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Stumpen

på fb.. Er I det eller holder I privatliv og arbejdsliv adskilt derinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Mie A

Jeg er venner med mine kolleger. Fortæller jo ikke noget på fb, som de ikke skal vide.

Anmeld

13. maj 2010

Helle30

Jeg har de fleste af mine kolleger, nåja - nu ex-kolleger, som venner på fb. Dem jeg har valgt venskab med dér, betragter jeg også som venner i det virkelige liv. Ihvertfald så meget venner, at det er foreneligt med det niveau, jeg almindeligvis udleverer personlige informationer om mig selv og mine nærmeste på fb på.

Jeg har konstateret, at min chef har en profil på fb, men jeg kunne aldrig drømme om at tilføje ham som ven, og ingen af mine kolleger er venner med ham. Jeg har et udmærket forhold til ham, og jeg har ingen oplysninger, statusbeskeder eller billeder liggende, han ikke må se. For mig er det bare et no-go at være venner med chefen.

- Helle

Anmeld

13. maj 2010

Stumpen

Jeg er nemlig lidt i tvivl om jeg vil være det med dem jeg nu arbejder med, da jeg synes man hører om flere og flere situationer, hvor folk (kan man jo så være voksen nok til at undgå), men hvor folk har skudt sig selv i foden med en eller anden udtalelse på statuslinjen...

men tossen her kunne sikkert gøre det samme..

Anmeld

14. maj 2010

Anja

Jeg er venner med de kollegaer, jeg arbejder med i det daglige. Ledelsen er jeg ikke venner med.

Anmeld

14. maj 2010

Grynt

Alle mine kollegaer er af ældre dato og de har (de fleste a dem i hvertfald) endnu ikke opdaget hvad man kan opleve med computeren og nettet   ) De fleste af dem syntes det er noget pjat og ville ikke bruge 1 minut på sådan en gang nymodens tingest  Så at få dem som venner på FB uhmmmm tror jeg ikke lige kommer til at ske  

Anmeld

14. maj 2010

Monica

Jeg er faktisk ikke venner med nogle af mine kollegaer og slet ikke chefen... Ville være så ærgeligt at komme til at skyde sig selv i foden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.