ophæng til barnevogn til bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.320 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

MarieMor

hej .. 

ville lige høre jer om der er nogle af jer der har haft erfaring med at bruge et cykelophæng til barnevognen på bilen da vi har en meget lille bil men ville være ked af at skulle skifte den ud pga barnevognen ikke kan være der.. 

men har hørt at man kan sætte den fast uden på bilen uden der behøver at være træk på ... nogen der ved noget om det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Mira0911

MarieMor skriver:

hej .. 

ville lige høre jer om der er nogle af jer der har haft erfaring med at bruge et cykelophæng til barnevognen på bilen da vi har en meget lille bil men ville være ked af at skulle skifte den ud pga barnevognen ikke kan være der.. 

men har hørt at man kan sætte den fast uden på bilen uden der behøver at være træk på ... nogen der ved noget om det ??

Vi har ikke haft problemer med det...

Anmeld

13. maj 2010

Nea85

Vi har en citroën saxo (meget lille bil) uden træk og har købt dette stativ til cykler: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4392&n=10
Man sætter det på øverst på bagklappen og på underkanten af kofangeren med nogle kroge, og det fungerer fint for os - dog skal  snorene" være spændt helt rigtigt, før det sidder optimalt.

Man kan få noget lignende hos bilxperten, men her koster det omkring 1000 kr

Hvis jeg skulle have en barnevogn med i bilen, ville jeg sætte stellet fast på cykelholderen og så lægge barnevognskassen i bagagerummet. Det tror jeg bliver løsningen hos os.

Hilsen Nea 85

Anmeld

13. maj 2010

MarieMor

okay super .. var bare bange for at risikere at det slet ikke duede .. men rart at vide det godt kan fungere da både min og min kærestes familie bor i hver sin ende af landet så vi vil komme til at køre langt med bilen helt fyldt op .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.