Er det grimt...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.058 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Anonym trådstarter

Hejsa De Damer...

Må lige have jeres mening...

Har en datter med navnet Cornelia...

Venter nu en dreng....Og vil bare så gerne have han skal hedde Cornelius...

Har altid ville have de to navne selv om de minder meget om hinanden...

Men manden syntes begge navne  er tude grimme..snøft...(han er ikefar til min pige)

Hvad syntes i??? er det helt hen i vejret af hedde det??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Mira0911

Et sødt navn...

Husk, det er jer der vælger navnet, om folk synes det er helt hen i vejret, er deres problem...

Anmeld

13. maj 2010

oo

næh, jeg synes ingen af navnene er helt hen i vejret, jeg synes de er søde

Anmeld

13. maj 2010

karina1980

altså de er søde hver for sig, men ville ikke have 2 børn med navne så tæt på hinanden,

jeg har 2 søstre og førhen hed de Randi og Heidi og der blev konstant byttet om på deres navne og de blev drillet pga det. idag har det ene taget navneforandring

og så tænker jeg altså lidt corn flakes med Cornelius hanegal

Anmeld

13. maj 2010

XXSS

Det er din mening der tæller  men selvfølgelig skal i også være enige, hvis din kommende søn også er mandens. Hvad din pige hedder skal han jo ikke stikken næsen i

Jeg synes, at det er fine navne. Vi har selv en Olivia og i starten ville jeg (hvis det bliver en dreng) gerne have en Oliver, men den ide er jeg altså hoppet fra igen - det skal være et helt igennem fantastisk navn, som jeg synes passer netop til det barn der kommer ud. Så vi må se, der er hellere ikke stor enighed herhjemme.

Anmeld

13. maj 2010

LinLin

Ikke mig - nogen af dem (synes bedst om drengenavnet hvis jeg skal vælge)... Og synes i øvrigt også de ligger for tæt op ad hinanden!

Det værste eksempel jeg kender er et par enæggede tvillingepiger, der hed Anne og Anni

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes de er søde

Anmeld

13. maj 2010

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

altså de er søde hver for sig, men ville ikke have 2 børn med navne så tæt på hinanden,

jeg har 2 søstre og førhen hed de Randi og Heidi og der blev konstant byttet om på deres navne og de blev drillet pga det. idag har det ene taget navneforandring

og så tænker jeg altså lidt corn flakes med Cornelius hanegal

Uha er helt enig med dig... Syntes normalt heller ikke selv a navne skal ligge for tæt op af hinanden... Men er bare vildt forelsket i de to navne...kan slet ikke forstille mig nogle andre...                                                             

Anmeld

13. maj 2010

Mor-til-asta-09

Selve navnene er super søde.. Men ville ikke vælge det til begge mine børn, da det minder  utroligt meget om hinanden..

Anmeld

13. maj 2010

Riksen

Jeg synes at det er to meget smukke navne!

Jeg ved ikke om jeg synes, at det er helt hen i vejret at kalde begge dine børn to meget enslydende navne, men jeg ville nok ikke gøre det. Altså.. det er da ikke helt tosset, de passer jo godt sammen. Men hvis din mand ikke bryder sig om det, så må I vel finde et kompromis?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.