øjnbetændelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

NinaNymannMadsen

min datter har nu oveni sin virus og forkølelse fået øjnbetændelse.

men kan jo ikke få nogen dråber til hende idag da det jo er kristi himmelfartsdag så har lægerne jo lukker eller hvad? men hvad skal man så gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Findusinde

Kontakt vagtlægen.. Har i ikke døgn apoteker i nærheden? Det er vigtigt at komme i behandling ret hurtigt,. da det smitter som bare pokker!

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

Findusinde skriver:

Kontakt vagtlægen.. Har i ikke døgn apoteker i nærheden? Det er vigtigt at komme i behandling ret hurtigt,. da det smitter som bare pokker!

jo kunne da være det var en go ide bare så hun kan få nogen dråber mod det. tror jeg nok vi har, (har ikke boet i horsens så længe) men andet ville da være underligt

Anmeld

13. maj 2010

Findusinde

Da Laura havde fået en rød plet i det hvide af øjet, var vi også til vagtlæge med hende, og der havde han nogle dråber vi fik med hjem.. Så det kan godt være at vagtlægen har nogle dråber lige ind til i morgen hvor du kan få fdat i dem på et alm apotek..

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

Findusinde skriver:

Da Laura havde fået en rød plet i det hvide af øjet, var vi også til vagtlæge med hende, og der havde han nogle dråber vi fik med hjem.. Så det kan godt være at vagtlægen har nogle dråber lige ind til i morgen hvor du kan få fdat i dem på et alm apotek..

har lige været inde og kikke på lægevagtens hjemme siden, og der står at og jeg citere " Mange forkølede børn får øjenbetændelse med gule klatter i øjene. En sådan øjenbetændelse skal ikke behandles med øjendråber. I andre tilfælde kan det blive nødvendigt at dryppe barnets øjne med antibiotika. "

og det er lige der er med asta marias øjne.

Anmeld

13. maj 2010

Findusinde

Hmm, synes ihvertfald du skal ringe og snakke med vagtlægen... Er det "bare" gule klatter eller er hendes øjne helt lukket af betændelse?

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

Findusinde skriver:

Hmm, synes ihvertfald du skal ringe og snakke med vagtlægen... Er det "bare" gule klatter eller er hendes øjne helt lukket af betændelse?

lige nu er det bare gule klatter fordi hun har tøret snot op i øjne af sig selv. men det kan jo udvikle sig til mere hvis jeg ikke renser hendes øjne hele tiden næsten

Anmeld

13. maj 2010

karina1980

hvis hun både er forkølet og har en virus, får du ikke noget til øjene andet end saltvand til at rense dem i,

da det man drypper med ikke virker på en virus, men saltvand renser det og holder det nede, så prøv det i stedet

Anmeld

13. maj 2010

Valle81

Astasmor skriver:

min datter har nu oveni sin virus og forkølelse fået øjnbetændelse.

men kan jo ikke få nogen dråber til hende idag da det jo er kristi himmelfartsdag så har lægerne jo lukker eller hvad? men hvad skal man så gøre?

Hejsa

Ring til vagtlægen, så kommer du lige ind og bliver tjekket og så får du dråberne med hjem. Du får sådanne små ampuller med antibiotikadråber i.

Christina, hvis dreng havde det for nogle uger siden:0)

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Hejsa

Ring til vagtlægen, så kommer du lige ind og bliver tjekket og så får du dråberne med hjem. Du får sådanne små ampuller med antibiotikadråber i.

Christina, hvis dreng havde det for nogle uger siden:0)

okay... læste bare på deres hjemme side at hvis det var pga forkølelse kunne man ikke få noget mod det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.