Februar: Hvordan går det med jeres børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

lion

Hej.

Jeg har Julius fra d. 27 feb, og jeg tænkte på at det kunne være sjovt og intersant og hører hvordan det går med februar børnene.

Min søn vejer endelig noget som jeg kan samligne med hans storesøster og alligevel ikk, han er 2½mdr. Han vejer lige nu 4550g og er 56 cm. Cassandra var 52 cm og 4330g ved fødsel så hun vejede hurtigt 4550g.

Ja mine børn ligner lidt for meget hinanden. Cassandra startede med at få børneeksem første gang 3 mdr. Julius har fået det nu og fik det da han var ca 1½ mdr. Han har desværre fået astma brokitis og er lige nu forkølet og hoster rigtig meget. Han har desværre også haft lungebetændelse.

Men ellers går det ok med ham. Han startede på 3200g og 49 cm så han er jo vokset fint. Han er mere vågen og opmærksom, han griner smiler meget og er begyndt at kigge på sine hænder.

Han skal døbes her på lørdag (15 maj) kl. 10.30, så det er snart tid til at gøre klar til dåben, det eneste jeg mangler er det bliver fredag så jeg kan komme i lokalet og få handle frisk varer.

Cassandra er ellevild med sin lillebror og siger Julius(juju) og vil så meget gerne hjælpe med ham. Give ham mad, tørre ham om munden, ja selv holde ham helt alene, selvom det er lidt svært for hende da hun "kun" er 21 mdr.

Her kom vist en hel smøre herfra. Jeg håber at I vil skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I hvor hyggeligt..

Jamen Laura bliver 12 uger i dag (hun er fra d.18/2) og da sp var her i tirsdags målte hun 63(!!!!) cm og vejer 5300 Hun følger sin kurve fuldstændig, så det er bare skønt!

Hun er en meget fremmelig lille pige og har sit 12-ugers tigerspring overstået. Hun er et utroligt aktivt og glad barn så det er bare skønt!!! Hun griner, hviner/skriger, fortæller historier og hendes mimik er virkelig fantastisk

Hun vågner én gang om natten og får mad, så det er til at have med at gøre

IHH hvor jeg elsker min lille pige!!

Vi skal have dåb lørdag d.5/6 (fars dag) og vi bliver rigtig mange så vi er i fuldt sving med forberedelserne allerede (det er jo også lige om lidt)...

Knus Caroline

Anmeld

16. maj 2010

lion

Caroline86 skriver:

I hvor hyggeligt..

Jamen Laura bliver 12 uger i dag (hun er fra d.18/2) og da sp var her i tirsdags målte hun 63(!!!!) cm og vejer 5300 Hun følger sin kurve fuldstændig, så det er bare skønt!

Hun er en meget fremmelig lille pige og har sit 12-ugers tigerspring overstået. Hun er et utroligt aktivt og glad barn så det er bare skønt!!! Hun griner, hviner/skriger, fortæller historier og hendes mimik er virkelig fantastisk

Hun vågner én gang om natten og får mad, så det er til at have med at gøre

IHH hvor jeg elsker min lille pige!!

Vi skal have dåb lørdag d.5/6 (fars dag) og vi bliver rigtig mange så vi er i fuldt sving med forberedelserne allerede (det er jo også lige om lidt)...

Knus Caroline

Lyder til du har en stor og dejlig pige.

Ja det er jo snart farsdag så jeg kan godt forstå at du er i gang med forberedelserne, det startede jeg selv med tidligt.

Dåben gik rigtig god og han sagde igenting i kirken og kiggede på præsten da han døbte ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.