Hej.
Jeg har Julius fra d. 27 feb, og jeg tænkte på at det kunne være sjovt og intersant og hører hvordan det går med februar børnene.
Min søn vejer endelig noget som jeg kan samligne med hans storesøster og alligevel ikk, han er 2½mdr. Han vejer lige nu 4550g og er 56 cm. Cassandra var 52 cm og 4330g ved fødsel så hun vejede hurtigt 4550g.
Ja mine børn ligner lidt for meget hinanden. Cassandra startede med at få børneeksem første gang 3 mdr. Julius har fået det nu og fik det da han var ca 1½ mdr. Han har desværre fået astma brokitis og er lige nu forkølet og hoster rigtig meget. Han har desværre også haft lungebetændelse.
Men ellers går det ok med ham. Han startede på 3200g og 49 cm så han er jo vokset fint. Han er mere vågen og opmærksom, han griner smiler meget og er begyndt at kigge på sine hænder.
Han skal døbes her på lørdag (15 maj) kl. 10.30, så det er snart tid til at gøre klar til dåben, det eneste jeg mangler er det bliver fredag så jeg kan komme i lokalet og få handle frisk varer.
Cassandra er ellevild med sin lillebror og siger Julius(juju) og vil så meget gerne hjælpe med ham. Give ham mad, tørre ham om munden, ja selv holde ham helt alene, selvom det er lidt svært for hende da hun "kun" er 21 mdr.
Her kom vist en hel smøre herfra. Jeg håber at I vil skrive
Anmeld