Hvad er alm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget sover jeres 4 mrd lille klump guld, af gangen, om natten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.667 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Mig med maven

Ja hvad er egentlig almindelig, jeg vil bare høre hvordan det går med sove situationen hos jer!

Sov godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Maise

hmm, det ændre sig hele tiden synes jeg, for så har hun madspring, så klør bisserne, så er hun snottet, så er hun startet på grød. men i nat var det. f.eks. fra 19.30 til 1.30 og så en amning og så sov hun fra ca. 1.45 til 4.30 og så amning og så vågnede hun kl. 6.00.

Vi er begyndt med grød, de første par dage om formiddagen og nu har jeg så ændret det til om morgenen fast. skal finde på noget om aftenen også så håber jeg på kun at skulle amme en gang og med tiden ingen om natten. har læst at man først kan forvente at spædbørn sover helt igennem uden amning når de er 6-7 måneder.

Anmeld

13. maj 2010

9510

Min sønnik har sovet hele natten siden han var en uge gammel

Anmeld

13. maj 2010

Mig med maven

Vores BEBS Sover også igennem om natten LUXUS!

Anmeld

13. maj 2010

4kløver

her sover hun også hele natten

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

Min sov natten igennem da hun var ca 14 dage gammel...

Anmeld

18. februar 2011

Musen5

Alle mine 3 unger har sovet igennem fra de var ca 4 uger såååå.... ren luksus til mig og min nattesøvn.

/Mette 17+5

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Mig med maven skriver:

Ja hvad er egentlig almindelig, jeg vil bare høre hvordan det går med sove situationen hos jer!

Sov godt!

Har stemt "Hele natten".
Da mine var 4 måneder sov de forlængst igennem fra kl ca19 til næste morgen kl 6. Måske skulle de lige have en tår kamillete, fordi de var tørstige...men så sov de igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. februar 2011

B&J

og sove da daniel var 4mdr viste jeg næsten ikke hva var nogle gange sov han flere timer andre gange kun en time det var så forskelligt der var ingen mønster i det

Anmeld

18. februar 2011

K&S

Mig med maven skriver:

Sov godt!

Anton har (næsten) altid kun været vågen og fået mad 1 gang om natten, siden han var en måneds tid gammel  nu tager han ind imellem hele nætter uden mad-afbrydelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.